سرپرست فرمانداری لاهیحان:

۸۳ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان لاهیجان افتتاح می شود

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: ۸۳ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد و نه میلیون و هشتصدهزار تومان در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

۸۳ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان لاهیجان افتتاح می شود

« نورالله اکبری » ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت، گفت: در هفته دولت ۸۳ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی  با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی و الزامات مقرر شده در افتتاح پروژه های هفته دولت، افزود: با توجه به ضرورت مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، برای مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت امسال شیوه نامه ای تدوین شده که باید رعایت شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان تصریح کرد: احداث هزار و ۱۲۰ متر خط ۲۰ کیلو وات جهت پایدارسازی و تقویت برق، آبرسانی به میدان ابریشم و دانشگاه دیلمان، کارخانه برنجکوبی سرشکه، گازرسانی به صنایع ‌کارخانه چایسازی سطلسر، راه اندازی سایت جدید فاز ۸، اجرای طرح هادی، تعمیق و بازسازی آب بندان سوخته کوه، افتتاح مسکن مددجویان، سالن پلاتو، زمین فوتبال چمن مصنوعی پهمدان و روکش آسفالت راه روستایی سوستان … ازجمله پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در این شهرستان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه