همسر شهید "علیمحمدی" در رشت:

نباید اجازه داد دولت ها ترورسیم خوب و بد درست کنند/ به دنیا ثابت کردیم ایران یک کشور قربانی ترور است

“منصوره کرمی” همسر شهید “علیمحمدی” شهید هسته ای ایران با بیان اینکه ما به دنیا ثابت کردیم که ایران یک کشور قربانی ترور است، گفت: از همه می‌خواهم جلودار این اعمال خشونتی باشند و اجازه ندهند دولت ها ترورسیم خوب و بد درست کنند.

نباید اجازه داد دولت ها ترورسیم خوب و بد درست کنند/ به دنیا ثابت کردیم ایران یک کشور قربانی ترور است

به گزارش ۸دی، “منصوره کرمی” همسر شهید هسته‌ای ایران “مسعود علیمحمدی” پیش از ظهر امروز در پنجمین همایش اسوه های صبوری در سالن مخابرات گلسار رشت با بیان اینکه همکاری‌ و کمک در استان گیلان بی نظیر است اظهار کرد: از ابتدای انقلاب گیلان مورد هجمه تروریست ها قرار گرفت که علت آن اتحاد و روحیه مبارزه با تروریست و بی عدالتی در مردم این استان بود.

کرمی ادامه داد: با خانواده های قربانی ترور از سال ۸۶انجمن دفاع از قربانیان ترور را تأسیس کردیم تا با تکریم از خانواده های آن ها صلح و دوستی را در دنیا رشد دهیم.

همسر شهید علیمحمدی با تاکید بر ظرفیت بالای خانواده‌های شهیدان ترور افزود: هدف تروریست ایجاد رعب و وحشت است ولی زمانی که ما قربانیان ترور را اسوه سازی و تکریم می کنیم با یک نه بزرگ با خشونت معامله می‌کنیم.

وی ادامه داد: با الگو سازی این خانواده ها می‌توان این را به جامعه بشریت ثابت کرد که اگر تقدیر و حمایت از این خانواده ها باشد میتوان با نفس تروریست مبارزه کرد.

کرمی بزرگترین موفقیت انجمن دفاع از قربانیان ترور را در سال ۹۲  و کسب مقام مشورتی سازمان ملل دانست و گفت: ما به دنیا ثابت کردیم که ایران یک کشور قربانی ترور است ؛ حدود ۴۰سال از اقدامات منافقین می‌گذرد و مردم ما مستحکم و استوار ایستادند.

از تمام دنیا استمداد می طلبم

وی با بیان اینکه همانطور که در ماه محرم در شب عاشورا امام حسین(ع) فریاد ” من ناصر ینصرنی ” سر داد من هم از مسئولین و از تمام دنیا استمداد می طلبم افزود: از همه می‌خواهم جلودار این اعمال خشونتی باشند و اجازه ندهند دولت ها ترورسیم خوب و بد درست کنند.

همسر شهید هسته‌ای ایران با تاکید بر اینکه دولتی مثل دولت آمریکا داعش را درست می کند تا به اهداف خود برسد خاطرنشان کرد: اکنون هم شاهد حمایت‌های آنان از منافقین هستیم.

کرمی گفت: وقتی خانواده های قربانی ترور روایت زندگی خود شهادت عزیزان و زندگی بعد از شهادت عزیزان شان را تعریف کنند درس خوبی برای همه افراد جامعه می‌شود چون وقتی من قربانی ترور شرایط خودم را شرح بدهم حتماً مردم دنیا آگاه می شوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با شرح و روایت زندگی شهیدانمان بهترین مبارزه را انجام می‌دهیم افزود: امیدوارم همه ما دست به دست هم دهیم با وحدت و همکاری جلوی رشد ترورسیم را بگیریم و آن‌ها را مهار کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه