نماینده مردم فومن و شفت در مجلس مطرح کرد:

احیای فوتبال استان گیلان نیازمند نگاه شایسته سالاری به استعدادها / رانت در استعدادیابی، معضل اساسی ورزش حرفه ای

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه توسعه ورزش گیلان در گرو انتخاب ورزشکار حرفه ای براساس شایسته سالاری است، گفت: رانت در استعدادیابی معضل اساسی ورزش حرفه ای است.

احیای فوتبال استان گیلان نیازمند نگاه شایسته سالاری به استعدادها / رانت در استعدادیابی، معضل اساسی ورزش حرفه ای

به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی فر درباره وضعیت تیم های ورزشی در استان گیلان، اظهارداشت: برای پیشرفت تیم های ورزشی در استان گیلان ما نیازمند کشف استعدادهای ورزشی در میان نونهالان و نوجوانان هستیم تا بتوان به طریق ریشه ای و پایه ای توسعه ورزش در استان گیلان را رقم زد.

وی با بیان اینکه برای انتخاب ورزشکاران حرفه ای باید شایسته سالاری حرف اول را بزند، تصریح کرد: رانت در حوزه انتخاب یک ورزشکار حرفه ای مانعی برای توسعه ورزش است، اما متاسفانه هم اکنون در حوزه استعدادیابی ورزشی آن طور که باید شکل نگرفته است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پیشرفت و توسعه ورزشی همچون فوتبال باید ملاک انتخاب بازیکنان شایسته سالاری باشد تا بتوان ورزش را به شکل حرفه ای هدایت کرد.

بهروزی فر افزود: ۳ باشگاه نامی در استان گیلان به نام ملوان بندرانزلی و سپیدرود، داماش متاسفانه امروزه سیر نزولی داشته اند و این درحالی است که برای بهبود عملکرد چنین تیم هایی که سابقه درخشانی دارند  باید از نظر مادی نیزمورد  حمایت قرار بگیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه توسعه ورزش گیلان در گرو انتخاب ورزشکار حرفه ای براساس شایسته سالاری است، یادآورشد: رانت در استعدادیابی معضل اساسی ورزش حرفه ای است.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه