سجاد مصلحی

جدال نفس گیر چوکا با قهرمان آسیا در لیگ دسته دو/ پیوس با دومین تیم گیلانی به لیگ یک صعود می کند؟

در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم چوکا تالش و پاس همدان فردا در استادیوم شهید حاجی بابایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدال نفس گیر چوکا با قهرمان آسیا در لیگ دسته دو/ پیوس با دومین تیم گیلانی به لیگ یک صعود می کند؟

به گزارش ۸دی، در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم چوکا تالش و پاس همدان فردا پنجشنبه ۲۳مرداد ۹۹ در استادیوم شهید حاجی بابایی شهر همدان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم فوتبال چوکا تالش صدرنشین جدول گروه ب لیگ دسته دوم در حالی وارد هفته بیست و پنجم می‌شود که هفته گذشته در گچساران با نتیجه ۲_۱ بازی را به نفت و گاز این شهر واگذار کرد.

در آن سوی میدان سربازان دیار هگمتانه نزدیک ترین تعقیب کننده چوکا در جدول هستند، شاگردان علی قربانی در حالی وارد هفته بیست و پنجم می‌شوند که آنها هم هفته گذشته شکست خوردند و با نتیجه ۳_۱ مغلوب مس شهر بابک شدند.

آخرین تقابل دو تیم:
آخرین جدال دو تیم به دیدار رفت برمیگردد جایی که سبزپوشان تالشی توانستند در خانه با برد خفیف تک گله از سد تیم علی قربانی عبور کنند.

جایگاه دو تیم در جدول:
تا پایان هفته بیست و چهارم عقاب های گیلان در رده اول جدول گروه ب لیگ دسته دوم قرار گرفتند.شاگردان فرشاد پیوس با تساوی یا برد مقابل پاس می‌توانند در فاصله یک هفته تا ایستگاه پایانی صعود مستقیم خود به لیگ آزادگان را تثبیت کنند. در طرف مقابل پاسی ها تنها ۴ امتیاز با چوکا فاصله دارند و با برد می‌توانند کورسوی امید خود برای صعود مستقیم به لیگ آزادگان را زنده نگه دارند.

کوبل داوری:
علی صفایی – موسی مه آبادی – سعید باهنر – علی صباحی – ناظر داوری : محمود رفیعی

گفتنی است این دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ روز پنجشنبه ۲۳مرداد در ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه