۳۵۰محروم گیلانی به همت بسیج سازندگی سپاه قدس صاحب خانه شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت:   ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان یکی از تکالیف بسیج سازندگی سپاه قدس استان است و  تاکنون ۳۵۰ واحد از این خانه‌ها به صاحبانشان تحویل داده شده است.

۳۵۰محروم گیلانی به همت بسیج سازندگی سپاه قدس صاحب خانه شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت:   ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان یکی از تکالیف بسیج سازندگی سپاه قدس استان است و  تاکنون ۳۵۰ واحد از این خانه‌ها به صاحبانشان تحویل داده شده است.

او با بیان اینکه طرح مسکن محرومان بسیج سازندگی سپاه قدس استان با تلاش گروه‌های جهادی به  ۶۵ تا ۷۰ درصدپیشرفت کار رسیده‌ است، افزود: عملیات اجرای طرح های عمرانی از سوی گروه‌های جهادی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ، محدودیت‌های مالی و اعتباری، تورم و نوسانات قیمت مصالح ساختمانی را از جمله مشکلات پیش روی اجرای طرح های مسکن محرومان اعلام کرد و گفت: با همت بسیج سازندگی سپاه، همکاری مردم، گروه‌های جهادی و خیران استان گیلان موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است.

سرهنگ ابراهیمی، ساخت ۱۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان گمیشان استان گلستان را از دیگر طرح‌های در دست انجام اعلام کرد و افزود: در تلاشیم تا  پایان مرداد ماه عملیات ساخت این خانه‌ها نیز به اتمام برسد.

او با اشاره به استقرار گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان در مناطق مختلف استان به‌صورت محله محور و یا پایگاه محور ، تصریح کرد: قرار است هر کدام از گروه‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در مدت ۳ تا ۵ سال نسبت به شناخت مشکلات مردم  اقدام و سپس  با هدف محرومیت زدایی برای رفع مشکلات و معضلات مردم منطقه گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه