توزیع ۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند آستارا

مدیر عامل انجمن خیران آستارا گفت: ۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند و ایتام شهرستان آستارا همزمان با عید قربان توزیع شده است.

توزیع ۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند آستارا

به گزارش ۸دی،بیژن حیادخت،مدیر عامل انجمن خیران آستارا از توزیع ۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند و ایتام این شهرستان همزمان با عید قربان خبر داد.

او افزود: این گوشت‌ها به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال طی دیروز و و امروز با مشارکت خیران آستارا با حضور در خانه‌های نیازمندان توزیع شد.

مدیر عامل انجمن خیران آستاراگفت: از زمان شیوع ویروس کرونا نیز حدود ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته دو میلیون ریال شامل روغن، برنج، رب گوجه، مرغ و حبوبات در سه نوبت بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تهیه و توزیع شده است.

بیژن حیادخت افزود : یکی از وظایف انجمن جامعه خیران آستارا ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان است و برای تحقق این امر نباید از ظرفیت دیگر سازمان‌های مردم نهاد غافل شد.

او گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به حوزه نیاز‌های مادی محدود شود و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب دیده ضروری است.

مدیر عامل انجمن خیران آستاراگفت:ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده از همان روز‌های نخست گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون‌های این بحران در کشور بود و از این محل هم خسارت‌های سنگینی به اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه