مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

مشترکین مصرف برق در تابستان را مدیریت کنند

مدیرعامل توزیع برق گیلان بالاترین پیک مصرفی استان گیلان در تابستان امسال را یک هزار و ۵۶۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: برای مدیریت مصرف از مشترکین انتظار داریم که همکاری خود را برای صرفه‌جویی در مصرف برق تا پایان تابستان داشته باشند.

مشترکین مصرف برق در تابستان را مدیریت کنند

به گزارش ۸دی،محمد اسماعیل هنرمند عصر امروز در دیدار با فرماندار رودسر پیرامون برنامه‌ها و پروژه‌های توزیع امور برق اطهار کرد: وضعیت پایداری برق استان گیلان، ارتباط مستقیمی با صرفه‌جویی مشترکین این استان دارد که خوشبختانه این همکاری توسط مشترکین به نحو مطلوب صورت گرفته است.

وی بالاترین پیک مصرفی استان گیلان در تابستان امسال را یک‌هزار و ۵۶۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: برای مدیریت مصرف برق، از مشترکین انتظار داریم که همکاری خود را برای صرفه‌جویی در مصرف برق تا پایان تابستان داشته باشند تا با کمترین مشکل، پیک تابستان سپری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به وضعیت برق شهرستان رودسر و آسیب دیدن حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان به زیرساخت‌های آن در بحران برف سال ۹۸ تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شرکت توزیع برق گیلان در فاز اول، اجرای ۶۰ کیلومتر از شبکه‌های برق شهرستان رودسر به کابل خود نگه‌دار بوده و همچنین برنامه‌هایی برای شبکه‌های فشار متوسط در این شهرستان داریم.

*بیش از ۶۵ درصد تاسیسات برق رودسر در بحران برف آسیب دید

همچنین فرماندار شهرستان رودسر نیز با اشاره به فرسوده بودن شبکه‌های برق شهرستان اظهار کرد: بیش از ۶۵ درصد امکانات و تأسیسات برقی این شهرستان در بحران برف آسیب‌دیده است.

وی با اشاره به اینکه رودسر با دارا بودن وسعت زیاد و مناطق کوهستانی فراوان، نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی شرکت توزیع برق استان گیلان است، گفت: با توجه به قول طاهری معاون وزیر، بازسازی شبکه‌های برق‌رسانی شهرستان از طریق کابل‌های خود نگه‌دار در حال اجراست.

حسین اسماعیل‌پور با بیان اینکه پایداری برق برای مناطق اشکور رحیم‌آباد کار بسیار دشواری است، افزود: اداره برق شهرستان رودسر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار گرفته است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه