کاروان شادی شمیم کرامت در گیلان راه اندازی می شود

مدیرکل اوقاف گیلان از راه اندازی کاروان شادی با نام شمیم کرامت در سالروز میلاد امام رضا (ع) خبر داد.

کاروان شادی شمیم کرامت در گیلان راه اندازی می شود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: علاوه بر نورافشانی در شب میلاد امام رضا(ع) در بقاع شاخص گیلان ، همچنین کاروان شادی با نام شمیم کرامت در سالروز ولادت امام الغربا راه اندازی می‌شود.

او با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۵۰ بقعه متبرکه استان، افزود: پویش فدای دخترم نیز در این ایام خجسته اجرا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم است و بر همین اساس شعار محوری دهه کرامت امسال «همدلی کریمانه و مواسات به رسم اهل بیت علیهم السلام  است.

حجت الاسلام ستار علیزاده افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استان برگزار شده و به صورت زنده یا تولیدی از شبکه استانی پخش می‌شود، گفت: کلیپ‌های معرفی بقاع متبرکه با عنوان «سلاله» از کانال و شبکه‌های مجازی و شبکه صدا و سیمای استان در دهه کرامت پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: اداره کل اوقاف گیلان همراه با دیگر ادارات اوقاف کشور در پویش سراسری #فدای دخترم در فضای مجازی شرکت کرده  و در این راستا از ظرفیت مراکز افق بقاع متبرکه استفاده می‌شود.

حجت الاسلام علیزاده  با بیان اینکه برنامه نورافشانی در شب میلاد امام رضا با رعایت اصول ایمنی از بقاع شاخص گیلان انجام می‌شود، افزود: هماهنگی با ستاد نماز جمعه استان گیلان برای تبیین جایگاه امامزادگان و مسئله زیارتاز سوی ائمه جمعه و همچنین سخنرانی مدیرکل و رؤسای ادارات اجرایی قبل از خطبه‌های نمازجمعه انجام شده است.

او تصریح کرد: تجلیل از هیئت امنا، خادمان و خیران بقعه‌ساز، تجلیل از مدافعان حرم، جانبازان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه از برنامه‌های بقاع متبرکه در این دهه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه