اعلام حمایت نماینده رشت از طرح شفافیت آرای نمایندگان

محمدرضا احمدی به عنوان اولین نماینده گیلان به پویش شفافیت آرای مجلس پیوست

اعلام حمایت نماینده رشت از طرح شفافیت آرای نمایندگان

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرام حمایتش را از تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت اموال و مبارزه با هرگونه فساد اعلام کرد. وی در این بیانیه آورده است:

با شروع رسمی مجلس یازدهم و رصد فعالیت های وکلای مردم و با توجه به طرح شفافیت آرای نمایندگان که با ۱۷۰ امضاء کلید خورد، شاهد راه اندازی پویش #شفافیت_مجلس در اکثر استان های کشور هستیم.

گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، که ۳ نماینده متعلق به شهرستان رشت می باشد.

با توجه به طرح پویش #شفافیت_مجلس، تا به اکنون تنها محمد رضا احمدی یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ی رسمی آمادگی و حمایت خود را نسبت به تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت اموال و مبارزه با هرگونه فساد اعلام کرد.

متن اطلاعیه به این شرح می باشد:

باسمه تعالی

دوستان، یاران و مردم شـریف و شهـید پرور شهرسـتان رشت و خطه سـبز اسـتان گیـلان

با سـلام و احتـرام؛

احتراماً اینجانب محمد رضا احمـدی خادم ملت و نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با توجه به راه اندازی پویش انقلابی#شفافیت_مجلس و مطالبه به حق جوانان انقلابی و عموم مردم و با عنایت به خطوط قرمـز انقلابـی و راه شهداء و امام شهداء و بیانات گوهر بار مقام معظم رهبـری مبنی بر مبارزه با فساد مالی و اقتصادی و اینکه فساد گناه نابخشـودنی است. حمایـت خود را نسبت به تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت اموال و مبارزه با هر گونه فساد که عامل شکاف در ادامه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اعـلام می دارم.

محمد رضا احمدی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه