مدیر پزشکی انتقال خون گیلان در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

اجرای مرحله چهارم کمک مؤمنانه در گیلان با اهدای خون به بیماران نیازمند + نشانی پایگاه های انتقال خون

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان از اجرای مرحله چهارم پویش کمک مؤمنانه با عنوان “اهدای خون، اهدای زندگی”، خبر داد و گفت: ارزش این طرح چیزی فراتر از تهیه اقلام و کالاهای ضروری است.

اجرای مرحله چهارم کمک مؤمنانه در گیلان با اهدای خون به بیماران نیازمند + نشانی پایگاه های انتقال خون

گیتی ایزدی پور در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص اجرای مرحله چهارم پویش کمک مؤمنانه با عنوان “اهدای خون، اهدای زندگی”، اظهار کرد: همانطور که از این عنوان پیداست ارزش این طرح چیزی فراتر از تهیه اقلام و کالاهای ضروری مردم است.

وی تصریح کرد: مردم و اقشار مختلف می توانند با مراجعه به پایگاه های پیش بینی شده اجرای این طرح، با اهداء خون، زندگی دوباره را به هم وطنان و بیماران محتاج به خون و فرآورده های آن اهداء کنند.

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: اداره کل انتقال خون استان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد همزمان با اجرای پویش کمک مومنانه “اهدای زندگی” آماده خدمت رسانی به مردم نوعدوست گیلان است.

وی آدرس های پیش بینی شده برای اجرای این طرح را اداره کل انتقال خون استان در میدان فرهنگ رشت از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ و روز جمعه ۸:۳۰ الی ۱۳، سامانه خونگیری میدان شهرداری رشت از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ ، اتوبوس سیار خونگیری صبح چهارشنبه در آستانه اشرفیه، صبح پنج شنبه در شاندرمن و پایگاه های انتقال خون در شهرهای انزلی، تالش، آستارا، فومن، رودسر، لنگرود و لاهیجان ساعت ۸ الی ۱۳ اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه