رئیس سازمان صمت گیلان اعلام‌کرد؛

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: سال گذشته از محل رونق تولید بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای تامین نیازمندی ‌های واحدهای تولیدی پرداخت شد.

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان

به گزارش ۸دی،«فرهاد دلق پوش» امروزدر جلسه کارگروه شورای صادرات غیرنفتی گیلان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، اظهارکرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی گیلان در دستور کار کارگروه‌های رونق و رفع‌ موانع تولید و اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه رونق و رفع موانع تولید در سطح استان و شهرستان‌های تابعه به صورت مستمر برگزار می شود، افزود: سال گذشته از محل رونق تولید بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای تامین نیازمندی ‌های واحدهای تولیدی پرداخت شد.

رئیس صمت گیلان با اشاره به اینکه منابع مالی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از محل بند الف تبصره ۱۸ حدود ۳۷۳ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای برطرف کردن نیازمندی های واحدهای تولیدی و در راستای رونق و رفع موانع تولید پیش‌ بینی شده است.

وی پیشرفت واحدهای تولیدی استان در صادرات کالاهای غیرنفتی را خوب توصیف کرد و افزود: ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی در سال گذشته ۵۱۸ میلیون دلار بود.

دلق پوش ادامه داد: استان گیلان به لحاظ برخورداری از واحدهای صنعتی، یک استان نوپا است.

رئیس صمت گیلان خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به لحاظ رفع موانع واحدهای تولیدی در سطح کشور در جایگاه سوم و به لحاظ پرداخت منابع و تسهیلات در جایگاه نهم کشوری قرار گرفته است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه