امام جمعه فومن:

نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه فومن گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت زرد شهرستان، ضرورت دارد مراسم نماز عید فطر با رعایت حداکثری اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام«سیدمحمدحسن صفوی» امروز در جلسه ستاد هماهنگی نماز عید سعید فطر در محل فرمانداری این شهرستان ،اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید فطر تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت زرد شهرستان، ضرورت دارد مراسم نماز عید فطر با رعایت حداکثری اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

امام جمعه فومن تصریح کرد: تمامی برنامه‌های برگزاری نماز عید فطر در شهرستان فومن، طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از بیماری و با همکاری مردم مومن اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام صفوی با تاکید به اینکه حضور مسئولان محلی در کنار مردم در نماز عید فطر باعث دلگرمی و ایجاد همبستگی بیشتر در منطقه می‌شود تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی، نماز عید در یک محل برگزار نمی شود.

همچنین معاون عمرانی فرمانداری فومن گفت: برگزاری نماز عید فطر در فومن بر خلاف سال‌های گذشته که به صورت متمرکز برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در مکان‌های مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

شاهین علیزاده با اشاره به اینکه نماز عید فطر در خیابان چهار دی و شهید رجایی برپا می شود افزود: محل برپایی نماز عید فطر باید قبل و بعد از نماز ضدعفونی شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت هلال احمر، نسبت به فراهم کردن زیرانداز برای نمازگزاران اقدام شود گفت: شهرداری در آماده سازی جایگاه و سیستم صوتی مناسب برای نماز عید فطر اهتمام ویژه بورزد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه