رئیس اداره صمت بندر آستارا:

تشکیل ۴۸ پرونده تخلف صنفی در آستارا

رئیس اداره صمت بندر آستارا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ پرونده تخلف صنفی به ارزش اقتصادی ۵۲۴ میلیون و ۷۷۶ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

تشکیل ۴۸ پرونده تخلف صنفی در آستارا

به گزارش ۸دی،«محسن آهنی» امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ پرونده تخلف صنفی به ارزش اقتصادی ۵۲۴ میلیون و ۷۷۶ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۵ گشت مشترک از واحدهای صنفی انجام شد، افزود: در این مدت همچنین به ۳۷ شکایت مردمی رسیدگی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا تصریح کرد: همچنین در طول این مدت ۱۰ پرونده تخلف داروخانه ها و گرانفروشی دارو تشکیل شد.

وی به توزیع ۵۴ تن شکر و ۱۳ و نیم تن گوشت برای تنظیم بازار در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: یک سوم برخی اصناف ضروری مانند رستوران ها در ماه رمضان فعالیت داشتند.

آهنی خاطرنشان کرد: همکاری بازاریان لوندویل برای عاملیت توزیع گوشت ضعیف است و اگر عاملانی اعلام آمادگی کنند و گوشت را یارانه ای بفروشند، بازار را در دست خواهند گرفت و در این رابطه مردم مشکلی نخواهند داشت.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان ۴ تن گوشت منجمد و ۶ تن شکر در بخش لوندویل در بین مردم توزیع شد.

رئیس اداره صمت بندر آستارا تصریح کرد: کسبه و بازاریان باید برای ادامه فعالیت در شرایط کرونا آمادگی داشته باشد و پروتکل های بهداشتی را همیشه تا ریشه کنی کامل ویروس رعایت و اتاق اصناف و بهداشت در این زمینه نظارت لازم را داشته باشد.

*سهمیه گوشت یارانه ای برای لوندویل اختصاص داده شود

«توحید کرم زاده»بخشدار لوندویل با بیان اینکه برای بخش لوندویل سهمیه گوشت یارانه ای اختصاص داده شود، گفت: یک سوم جمعیت شهرستان در لوندویل سکونت دارند و اختصاص سهمیه گوشت یارانه ای به این بخش ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه