توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی در بستر رودخانه رودسر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی که بدون مجوز در حال فعالیت در بستر رودخانه پلرود بود خبر داد.

توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی در بستر رودخانه رودسر

به گزارش ۸دی، علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: ماموران یگان حفاظت این شهرستان در حین انجام گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت و پایش رودخانه‌های شهرستان به یک دستگاه بیل مکانیکی که بدون مجوز در حال فعالیت در یکی از شاخه‌های فرعی رودخانه پلرود در بخش رحیم آباد بود، برخورد کردند که بلافاصله با اخذ دستور ویژه قضایی و با هماهنگی نیروی انتظامی با توقیف بیل مکانیکی از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

او افزود:  پرونده تخلف این عامل برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه پلرود برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: باتوجه به فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی در رودخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های قبلی، هر گونه فعالیت صیادی یا برداشت از بستر رودخانه ممنوع است.

علی محمدپور با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه ملی است،  تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی می توانند موضوع را به اداره محیط زیست و یا مرکز فووریت های پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه