شهردار کلاچای:

رشد و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ کارگران است

شهردار کلاچای با اشاره به نقش غیرقابل انکار کارگران در تولید و توسعه اقتصادی کشور، گفت: کارگران نیروی محرکه تولید و اقتصاد هستند.

رشد و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ کارگران است

به گزارش ۸دی،ابراهیم اثنی عشری امروز در تجلیل از کارگران در دفتر شهرداری کلاچای با اشاره به اینکه کارگران در تولید و اقتصاد کشور نقش انکار ناپذیر دارند، اظهار کرد: بی تردید رشد و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام وجود به آنها افتخار می‌کند.

وی رفع دغدغه‌های شغلی و بهبود شرایط معیشتی کارگران را به عنوان دو موضوع مهم مورد عنوان کرد و افزود: اگر تضمین‌های شغلی و شرایط معیشتی کارگران بهبود یابد مطمئناً شرایط بهتری از این از سوی کارگران در روند تولید و اقتصاد شاهد خواهیم بود.

شهردار کلاچای با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی هر کشور با تولید محقق می‌شود و کارگران به عنوان نیروی محرکه تولید، اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند، ادامه داد: در سالی که مزین به نام «جهش تولید» است شرایط تولید و اقتصاد کشور روند جهشی داشته که این امر مستلزم آن است که همه در این راه مسئولانه و متعهدانه عمل کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل شهرداری کلاچای در ارائه خدمات شایسته به مردم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم میزان رضایتمندی مردم را به نحوه مطلوبی افزایش یابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از هفت کارگر نمونه شهرداری کلاچای تجلیل شد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه