مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان:

کمک ۱ و نیم میلیاردی به بیمارستان انزلی/ خرید ۵ دستگاه ونتیلاتور و ۱۳ مونیتور برای کمک به جنگ با کرونا

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از کمک یک و نیم میلیاردی به بیمارستان انزلی خبرداد و گفت: ۵ دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) و ۱۳ مونیتور پیشرفته برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی خریداری و تحویل بیمارستان شد.

کمک ۱ و نیم میلیاردی به بیمارستان انزلی/ خرید ۵ دستگاه ونتیلاتور و ۱۳ مونیتور برای کمک به جنگ با کرونا

به گزارش ۸دی،  حمیدرضا آبایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در حاشیه تحویل تجهیزات خریداری شده به بیمارستان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی تعامل بین شهر و بندر را به عنوان یکی از وظایف خود قرار داده است.

وی افزود: از آن جایی که هرکاری برای بخش درمان و بهداشت بندرانزلی صورت پذیرد پرسنل بنادر و دریانوردی و خانواده هایشان نیز در آن منتفع خواهند بود و به لحاظ وجدانی وظیفه خود دانستیم که بخشی از کمبود تجهیزاتی بیمارستان شهید بهشتی را با هماهنگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان بنادر و دریانوردی تقبل کنیم.

آبایی یادآور شد: پنج دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خریداری شد که سه دستگاه آن امروز تحویل بیمارستان شد و دو دستگاه دیگر نیز تا دهم فروردین تحویل می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان همچنین ادامه داد: ۱۳ دستگاه مونیتور کاملا پیشرفته ۲۸اینچی برای نمایش علایم حیاتی در بالای سر بیمار تامین و تحویل شد که ارزش ریالی این تجهیزات بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی افزود: همگی باید با هم بتوانیم کاری کنیم که با شکست کرونا از این امتحان نیز سربلند خارج شده و هر فرد به سهم خود گام موثری برای مقابله با این ویروس بردارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه