پلمپ ۹۸ واحد صنفی در گیلان

سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان از پلمپ ۹۸ واحد صنفی به علت توجه نکردن به توصیه ‌های پلیس در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

پلمپ ۹۸ واحد صنفی در گیلان

به گزارش ۸دی، سرهنگ علی صداقت امروز گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی هماهنگی قضایی و تدابیر ابلاغی، از فعالیت برخی از صنوف از قبیل سفره‌های سنتی، قلیان سراها، تالارهای پذیرایی ، باشگاه های ورزشی و استخرها از ابتدای اسفند ماه امسال‌ جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه با تشکیل تیم‌های انتظامی و گشت‌های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی علوم پزشکی و اتاق اصناف بازدید از صنوف در دستورکار پلیس قرار گرفت افزود : ۹۸ واحد صنفی از قبیل قهوه خانه‌ ها، سفره ‌خانه ‌های سنتی و باشگاه‌های ورزشی به علت بی توجهی به ضوابط ابلاغی و عدم همکاری و تعطیلی به موقع برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پلمپ و از ادامه فعالیت این واحدهای صنفی شدند.
سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در ۲ مرحله عملیات، موفق به شناسایی ۲ انبار احتکار لوازم بهداشتی در شهر رشت شدند اعلام کرد : از این انبارها، ۴ هزار و۶۲۴ عدد محلول ضد عفونی کننده ،۲۳ هزار و ۵۰۰ جفت دستکش، هزار و ۲۰ عدد ماسک، ۱۱ هزار و ۷۰۰ عدد پد الکلی احتکار شده کشف و ضبط و ۲ متهم نیز دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
سرهنگ علی صداقت ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مردم و متصدیان صنفی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از شهروندان خواست به توصیه‌های مراجع قانونی در حوزه پیشگیری و مقابله با این بیماری توجه کنند و هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار لوازم بهداشتی را از طریق مرکز فوریت ‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه