انزلی در وضعیت قرمز کرونا/ شهروندان از خانه‌های خودخارج نشوند

سخنگوی شورای سلامت شهرستان انزلی، گفت: متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا و تعداد آمار فوتی‌های مبتلا به این ویروس افزایش یافته و اگر شهروندان در ادامه راه همراه شبکه بهداشت و درمان نباشند ممکن است کنترل این ویروس از دست ما خارج شود.

انزلی در وضعیت قرمز کرونا/ شهروندان از خانه‌های خودخارج نشوند

به گزارش ۸دی،“سیدعارف عابدین نجفی” سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندرانزلی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در بندرانزلی گفت: با هماهنگی دادستان محترم وضعیت انزلی در خصوص شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام می‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود به هیچ عنوان از خانه‌های خود خارج نشوند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا و تعداد آمار فوتی‌های مبتلا به این ویروس افزایش یافته و اگر شهروندان در ادامه راه همراه شبکه بهداشت و درمان نباشند ممکن است کنترل این ویروس از دست ما خارج شود.

سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندرانزلی، ادامه داد: کلیه شهروندان فهیم بندرانزلی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند و کادر پزشکی و درمانی شهرستان بندرانزلی را در مهار این ویروس کشنده تنها با خانه ماندن خود یاری رسانند.

وی تصریح کرد: هرگونه خروج بی مورد از منزل می تواند یک ویروس به منزل منتقل کند و کلیه شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و بهداشت فردی مراقب سلامت خود و خانواده های خود باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه