پیام‌ تسلیت حجت الاسلام افتخاری در پی درگذشت نماینده اسبق فومن و شفت در مجلس

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شفیعی را تسلیت‌.

پیام‌ تسلیت حجت الاسلام افتخاری در پی درگذشت نماینده اسبق فومن و شفت در مجلس

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پی فوت حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شفیعی پیام تسلیت فرستاد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج محمدرضا شفیعی، نماینده اسبق و خدوم مردم غیور شهرستانهای فومن و شفت قلوبِ آحاد مردم را محزون و موجب تأثر و تألم فراوان شد.

مرحوم حاج محمدرضا شفیعی، یاور صدیق و کوشای ملت و دولت؛ از یاران و حامیان والد شهیدم، مردی صادق و متواضع بود که عمر خویش را در راه تبلیغ دین و خادمی مردم سپری نمود.
وی که سابقه خدمتگزاری به عنوان رئیس دفتر و امین مرحوم حضرت آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان را سالیان متمادی عهده دار بود، چندین سال نیز به عنوان امام جماعت مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت به عنوان معتمد مردم فعالیت نمود و از واعظان شهیر و مطرح استان گیلان بود.

بدون تردید، یاد و خاطره مرحوم حاج محمدرضا شفیعی و عملکرد او در دوران خادمی ملت از حافظه تاریخی مردمان این دیار حذف نخواهد شد و مردمان غیور این خطه، همواره قدردان او خواهند بود.

اینجانب، این مصیبت دردناک را به مردمان قدرشناسِ این دیار، یاران دیرین او، همه آنانی که طی سالیان طولانی از خدمات این فقید سعید بهره مند شدند؛ به خاندان مکرم و محترم شفیعی به ویژه فرزندان گرامی، صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه حضرت حق جل و اعلی، مسئلت می کنم که رحمت واسعه خود را به پاس سالها خدمات ارزنده ایشان، شامل حال او گردانَد و به بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی عنایت فرماید.

محمدمهدی افتخاری
« نماینده مردم غیور شهرستانهای فومن و شفت
در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی »

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه