پرهیز جدی از سفر به شهرستان ماسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

فرماندار ماسال گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هموطنان و هم استانی های عزیز درخواست داریم  تا دراین روزها از سفر به شهرستان ماسال به جد بپرهیزند.

پرهیز جدی از سفر به شهرستان ماسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش ۸دی، فرماندار ماسال در جلسه ستاد پیشگیری و پدافند غیر عامل شهرستان ماسال با موضوع مقابله با ویروس کرونا اظهار  کرد: با مصوباتی که در جلسه قبل و جلساتی که در استان برای پیشگیری از این بیماری برگزار شده است امیدواریم تمامی دستگاهای اجرایی ،نظارتی،و بلاخص شبکه بهداشت و درمان در اجرای ۱۰۰ درصدی آن تمهیدات لازم را باشند .

فرماندار ماسال سلامت جامعه و بهداشت محیط را بسیار حائزاهمیت دانست وتاکید کرد : رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط عمومی و کاری میتواند کمک شایانی برای مقابله با ویروس کرونا بکند .

 پورحضرت با بیان اینکه دولت عزم جدی برای مقابله با این بیماری را پیش گرفته و متعاقبا ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان ماسال و همه مدیران دستگاهها ، با عزم جدی تری ،مقابله با این بیماری را انجام خواهیم داد و افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هموطنان و هم استانی های عزیز درخواست داریم  تا دراین روزها از سفر به شهرستان ماسال ،به جد بپرهیزند.

فرماندار ماسال با اشاره به کاهش ساعت کاری دستگاههای اجرای از سوی ستاد پیشگیری استان بیان داشت : تمام مدیران دراین برهه از زمان مسئولیت سلام جامعه را برعهده دارند وبا ارتباط با حوزه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تهیه بیلبرد ،بنر وبروشور بهداشتی و  اطلاع رسانی در فضاهای تحت اختیار و ظرفیتهای موجود را در دستور کار خود قرار دهند .

وی تاکید کرد: مردم عزیز به پویش«کرونا را شکست میدهیم» بپیوندند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه