فرمانده سپاه لنگرود در گفتگو با 8دی:

سپاه لنگرود در بحران برف با تمام امکانات و تجهیزات در کنار مردم ماند

فرمانده سپاه لنگرود با بیان اینکه سپاه با تمام تجهیزات و امکانات در بحران برف در کنار مردم بود گفت: از طرف سپاه، ۱۵ خودروی شاسی دار به مناطق اطاقور، کومله، چاف و چمخاله اعزام شد.

سپاه لنگرود در بحران برف با تمام امکانات و تجهیزات در کنار مردم ماند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار الیاس کوثری، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار ۸ دی درباره اقدامات سپاه در بحران برف اخیر گفت: بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن حدود ۴۰ سانتیمتر برف در شهرستان لنگرود بر زمین نشست و موجب بسته شدن برخی مسیرها و راههای دسترسی مردم شد.

وی افزود: پس از بسته شدن راه ها بلافاصله جلسه‌ای با تیپ میرزا کوچک برگزار کردیم و تصمیم گرفته شد یک نفر نماینده از طرف سپاه به صورت دائم در ستاد بحران و در جلسات حضور داشته باشد.

کوثری ادامه داد: سپاه تلاش کرد با تمام تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی برای کمک رسانی به مردم و بازگشایی مسیرها اقدام کند و در همین راستا ۱۵ خودروی شاسی دار به مناطق اطاقور، کومله، چاف و چمخاله اعزام شد و یا در اختیار اداره برق لنگرود قرار گرفت و یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر و ۳ دستگاه آمبولانس برای برای فوریت‌های پزشکی با راننده و تجهیزات کامل در اختیار ستاد بحران قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود درباره آخرین وضعیت بازگشایی مسیرها و خیابان‌ها ادامه داد: هم اکنون همه مسیرهای اصلی و کوچه‌های اصلی در لنگرود باز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه