مادر گیلانی در تماس با 8دی:

حبس شدن ۴نفر در قهوه خانه بین راهی محور خلخال ـ اسالم/ مادر گیلانی: فرزندانم ۳روز در محاصره برف هستند

یک مادر گیلانی در تماس با ۸دی، با اشاره به گیر افتادن ۴ نفر در محور خلخال ـ اسالم، گفت: فرزندانم در حال بازگشت از خلخال بودند که به دلیل شرایط بد جوی به یک قهوه خانه بین راهی پناه بردند اما اکنون هیچ خبری از وضعیت شان ندارم و نمی دانم سرنوشت شان چه می شود.

حبس شدن ۴نفر در قهوه خانه بین راهی محور خلخال ـ اسالم/ مادر گیلانی: فرزندانم ۳روز در محاصره برف هستند

یک مادر گیلانی در تماس با تحریریه خبر ۸دی با بیان اینکه ۲ فرزندش در محور اسالم ـ خلخال در محاصره برف هستند، گفت: پسرهایم برای آوردن بار از خلخال به سمت اسالم در حرکت بودند که از غروب روز یکشنبه ۲۰ بهمن به دلیل شرایط بد جوی مجبور شدند به یک قهوه خانه بین راهی پناه ببرند.

وی افزود: ۲فرزندم به همراه ۲نفر دیگر در این قهوه خانه بین راهی گیر افتاده اند که در تماس هایشان گفتند نه غذایی دارند نه آبی و سوخت وسایل گرمایشی هم تمام شده است.

این مادر گیلانی ادامه داد: از ساعت ۵ صبح امروز آخرین تماس تلفنی را از طرف فرزندانم دریافت کردم و دیگر شارژ گوشی شان تمام شده و هیچ خبری از وضعیت شان ندارم و نمی دانم سرنوشت آنها چه می شود.

وی گفت: به هرکسی که دستم می رسد اطلاع داده ام اما تا الان هیچ ثمری نداشته و از استاندار گیلان، مدیریت بحران استان، هلال احمر و راهداری و نهادهایی چون سپاه و بسیج می خواهم به داد فرزندان ما برسد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه