حسین بهمنش کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با 8دی:

اولین زوایای فکری و رویکردی گام دوم انقلاب دولت سازی و دولت اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی، گفت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و راهپیمایی ۲۲بهمن از این بابت برای نظام جمهوری اسلامی مهم است.

اولین زوایای فکری و رویکردی گام دوم انقلاب دولت سازی و دولت اسلامی است

حسین بهمنش در گفت و گو باخبرنگار ۸دی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اولین سال گام دوم انقلاب را سپری می کنیم و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و راهپیمایی ۲۲بهمن از این بابت برای نظام جمهوری اسلامی مهم است.

وی با بیان اینکه نقش اصلی و اولین زوایای فکری و رویکردی گام دوم انقلاب دولت سازی و دولت اسلامی است، گفت: دسته بندی بیانات مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب نظام سازی در قالب نظام اسلامی، دولت سازی در قالب دولت اسلامی و جامعه سازی در قالب جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی و آرمان متعالی انقلاب اسلامی است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه اولین پدیده دولت سازی اسلامی را در فرایند عمر انقلاب اسلامی می توانیم در بیانیه گام دوم ببینیم، اضافه کرد: دولت اسلامی از سازوکار های اصلی نظام است و شامل دولت و مجلس می شود که با توجه به انتخابات پیش رو در اولین سال گام دوم انقلاب اولین جرقه جدی دولت سازی با انتخابات مجلس باید زده شود.

بهمنش با تأکید بر اینکه نمونه کامل و شاخص یک دولتمرد انقلابی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: همزمانی یوم الله ۲۲بهمن با سالروز اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی ترکیب قشنگی ایجاد کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه