سرمربی داماش: از بازیکنان باتعصبم رضایت کامل دارم

 سرمربی داماش گیلانیان گفت: از بازیکنان بامعرفت و باغیرتم رضایت کامل دارم.

سرمربی داماش: از بازیکنان باتعصبم رضایت کامل دارم

به گزارش ۸دی، مازیار ربیعی فر عصر شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلانیان و گل ریحان البرز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از هر نظر از تمامی بازیکنانم رضایت کامل دارم چون آنان با تمام وجود خود در زمین بازی حاضر شدند.

وی افزود: همچنین از لحاظ تاکتیکی نیز، خوشبختانه تمامی بازیکنان داماش به خوبی وظایف خود را در بازی انجام دادند و تمامی دستورات کادر فنی را  هنگام مسابقه و در زمین بازی پیاده کردند که از این بابت از آنان بسیار راضی هستم.

وی ادامه داد:  بازیکنان داماش بسیار باغیرت، بامعرفت و باشرف هستند چون با توجه به اینکه تاکنون فقط پنج درصد از رقم قراردادهای خود را دریافت کرده اند اما در این دیدار سخت و مقابل یکی از مدعیان قهرمانی، با جان و دل حاضر شدند و سرانجام به پیروزی نیز دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش اضافه کرد: من این پیروزی را به هواداران خونگرم و پرشور داماش تقدیم می کنم که آنان همواره در تمامی شرایط سخت ، کنار تیم بوده و از داماش حمایت می کنند و امیدوارم که با برطرف شدن مشکلات، این پیروزی ها ادامه یافته تا همچنان طرفداران دامش شاد باشند.

ربیعی فر به تیم گل ریحان البرز نیز اشاره و بیان کرد: گل ریحان یکی از تیم های مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر محسوب می شود که از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی نیز تشکیل شده و با تمامی احترامی که به این تیم قائلم ، اما در دیدار امروز داماش برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام نیز موفق به شکست این تیم قدرتمند شدیم.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و گل ریحان البرز عصر شنبه در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم  داماش با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، گل ریحان البرز با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه