سرمربی تیم داماش گیلان:

چرا مسئولین از اتفاقات چوکا درس نمی‌گیرند؟

سرمربی تیم داماش گیلان گفت: سال گذشته تیم چوکا مشکلاتی مشابه با تیم داماش داشت که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد. چرا مسئولین از اتفاقات گذشته درس نمی‌گیرند؟

چرا مسئولین از اتفاقات چوکا درس نمی‌گیرند؟

به گزارش هشت‌دی علی نظرمحمدی امروز در مورد وضعیت تیم داماش گیلان پیش از بازی در مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از بازی در مقابل شهر راز شیراز سعی کردیم که از لحاظ فنی و تاکتیکی توان تیم را افزایش بدهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات حاشیه‌ای در خصوص مالکیت تیم به عملکرد بازیکنان و کادرفنی ضربه می‌زند، افزود: بازیکنان در مورد شرایط مالکیتی در بلاتکلیفی به سر می‌برند؛ اما در بازی با نفت مسجدسلیمان از تمام وجود برای تیم داماش گیلان تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به اینکه تنها دلخوشی هواداران و کادر فنی حضور هواداران در بازی‌ها داماش است، تصریح کرد: تیم داماش از ابتدای فصل گرفتار چندگانگی در بحث مالکیتی است. سال گذشته تیم چوکا مشکلاتی مشابه با تیم داماش داشت که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد. چرا مسئولین از اتفاقات گذشته درس نمی‌گیرند؟

نظرمحمدی با اشاره به اینکه داماش در دو فصل گذشته با حمایت هواداران توانست دو صعود دراماتیک از لیگ دسته سه به دو و از لیگ دسته دو به لیگ یک را تجربه کند، خاطرنشان کرد: بازیکنان فقط در ابتدای فصل مبلغی را دریافت کرده‌اند و پس از گذشت دوازده هفته از لیگ هیچ‌گونه دریافتی نداشتند.

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه