بیش از ۲۵۰۰ نفر از گیلان تا کنون به راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام ۶۶۰ نفر به کرمانشاه گفت: جمعا ۲۵۶۰ نفر به راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند.

بیش از ۲۵۰۰ نفر از گیلان تا کنون به راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند

سرهنگ سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز با اشاره به اینکه در گیلان از ۸ شهریور ماه اعزام به مناطق غرب و شمال غرب راهیان نور آغاز شده است اظهار کرد: تا به امروز ۹۰۰ نفر به کردستان اعزام شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام ۶۶۰ نفر به کرمانشاه گفت: جمعا ۲۵۶۰ نفر به راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از کاراوان های راهیان نور رشد تفکر و اندیشه دفاع مقدس است تصریح کرد: تاثیرات رفتاری و اخلاقی که مردم به ویژه نسل جوانان در این سفر رخ می دهد اگر در ذهن  و روح آنان ملکه شود تاثیر بسزایی در روند زندگی آنها خواهد داشت.

حسینی از برگزاری رزمایش افلاکیان در راهیان نور غرب و شمالغرب خبر داد و افزود: حضور در یادمان شهدای سیران بند بانه ، یادمان شهدای دریاچه زریوار، یادمان شهدای خانم شیخان از برنامه های کاروان های راهیان نور در کردستان است.

وی غربت و غریبی شهدای مناطق غرب و شمالغرب کشور را مورد تاکید قرارداد و افزود: یادمان شهدای عملیات مرصاد، منطقه بازی دراز سر پل ذهاب، نمایشگاه جلوه های ایثار شهدا در قصر شیرین، مناطق عملیاتی مطلع الفجر، در کرمانشاه میزبان کاروان های راهیان نور است.

hoseini

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: راهیان نور  کمترین ادای  احترام به شهدایی است که از جبهه های غرب  و کردستان گرفته تا شلمچه و آب های خلیج فارس، زنجیره ای از انسان های فداکار تشکیل دادند تا دین و میهن ما از گزند تعرض و نابودی مصون بماند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم است گفت: از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی میتوان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

حسینی افزود: زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور میتوانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه