اعزام ۲۰۰ نفر از دانش آموزان رضوانشهری به اردوی راهیان نور

 فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۰۰ نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اعزام ۲۰۰ نفر از دانش آموزان رضوانشهری به اردوی راهیان نور

به گزارش ۸دی، سرهنگ دوم پاسدار سید جلیل قاسمی، در حاشیه اعزام کاروان  راهیان نور به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی رضوانشهر با ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 وی هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فضای حماسی و روحانی جبهه‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران، مقابله با جنگ نرم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد : مدت‌زمان این اردو چهار روز است و دانش‌آموزان بسیجی از یادمان‌های شلمچه و اروند رود، هویزه وغیره بازدید می کنند.

 سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه با همکاری همه جانبه سپاه و آموزش و پرورش برنامه ریزی لازم برای رعایت نکات ایمنی و نظارت لازم برای اعزام کاروان های راهیان نور در حال انجام است، اضافه کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزان با هدف آشنایی نسل جدید با حماسه آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس محقق شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: راهیان نور بزرگترین و ارزشمندترین اردو برای نوجوانان و جوانان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای حدود ۱۲ هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه