تقسیم امتیاز در بازی حساس لیگ دسته دوم / شهرداری آستارا ۱ فولاد نوین اهواز ۱

دیدار حساس تیم های فوتبال شهرداری آستارا و فولاد نوین اهواز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تقسیم امتیاز در بازی حساس لیگ دسته دوم / شهرداری آستارا ۱ فولاد نوین اهواز ۱

به گزارش ۸دی، دیدار دو تیم فوتبال شهرداری آستارا و فولاد نوین اهواز نمایندگان فوتبال استان گیلان و استان خوزستان در شانزدهمین هفته از لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

در این دیدار، تیم فولاد نوین اهواز با تک گل فرید محمدیان در نیمه اول و در دقیقه ۳۳ بازی با پیروزی راهی رختکن شد. واکنش های مناسب دروازه بان تیم فوتبال فولاد نوین اهواز در نیمه اول بازی مانع از رسیدن تیم شهرداری آستارا به گل شد.

اما در نیمه دوم این تیم فوتبال شهرداری آستارا بود که در دقیقه ۵۲ مسابقه توسط  سعید دلاور به گل برسد تا دو تیم در ۹۰ دقیقه تلاش امتیاز ها را بین خودشان تقسیم کنند.

لازم بذکر است که تیم شهرداری آستارا در دقیقه ۹۳ و در وقت های  تلف شده بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که مجتبی رستمی بازیکن جدید این تیم که در نیم فصل دوم به تیم ملحق شده بود نتوانست ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در این بازی پژمان ثباتی مهاجم شاخص خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ بازی با ۷ برد، ۵ مساوی، ۲۴ گل زده، ۲۰ گل خورده و ۴ شکست، ۲۶ امتیازی شده و در رده چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.

گزارش: مهدی حسین نژادی/ آستارا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه