معاون راهبردی بسیج اساتید گیلان در گفتگو با 8دی:

ایران؛ چاره ای جزء نگاه به درون ندارد/ کشورهای عضو “شانگهای” بازار خوب اقتصادی برای کشور هستند

محقق و پژوهشگر اقتصادی و معاون راهبردی بسیج اساتید گیلان، گفت: کشوری که به رشد و توسعه و پیشرفت واقعی توجه داشته باشد چاره ای جزء نگاه به درون ندارد.

ایران؛ چاره ای جزء نگاه به درون ندارد/ کشورهای عضو “شانگهای” بازار خوب اقتصادی برای کشور هستند

غلامرضا خانکشی پور در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در رابطه با اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه “من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم”، اظهار کرد: بدون تردید چاره ای نداریم جزء اینکه به درون نگاه کنیم در حالی که همه کشور هایی که ارتباط خوبی با آمریکا و اروپا دارند نتیجه خوبی از این رابطه نگرفته اند و رابطه ای یک سویه تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: کشوری که به رشد و توسعه و پیشرفت واقعی توجه داشته باشد چاره ای جزء نگاه به درون ندارد و باید به منافع کشور در روابط بین المللی توجه کند.

پژوهشگر اقتصادی و معاون راهبردی بسیج اساتید استان گیلان تأکید کرد: ایران با جمعیت ۸۵میلیونی اش بازاری برای رونق اقتصاد کشور است و ما تنها خودمان نیستیم امروز عراق و ترکیه و کشور های عضو همکاری شانگ های آماده مراودات بازرگانی با ما هستند و می توانیم با این نگاه منافع کشور را تأمین کنیم و اقتصاد ما گردش لازم را داشته باشد.

خانکشی پور با اشاره به اینکه مشکل ما در نبود این باور است، اضافه کرد: اگر این باور را نداشته باشیم برنامه ریزی ما در جهتی صورت می گیرد که محتاج نگاه متفاوت باشیم و با این نگاهِ دشمنانه، دشمنان رشد می کنند و پیشرفت محقق نمی شود.

معاون راهبردی بسیج اساتید استان گیلان با تأکید بر اینکه متأسفانه آقای روحانی تمام تخم مرغ هایش را در سبد برجام گذاشت، تصریح کرد: ما می توانیم و باید تقویت شویم.

وی خاطرنشان کرد: دوستان انقلابی ما آمادگی کمک را دارند تا بادولت همکاری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه