فعالان اجتماعی و سیاسی انزلی از عضو شورای شهر توضیح خواستند/ “کریم بخش”: مطلبم شاید ایجاد شائبه کند!

اظهارات “یاسر کریم بخش” عضو شورای شهر انزلی واکنش های مختلفی از سوی فعالان سیاسی اجتماعی این شهر را در برداشت، تا جایی که جمعی از آنان تصمیم گرفتند در اقدامی جالب به طور مستقیم از وی در این باره سؤال کنند و توضیحات او را بشنوند.

فعالان اجتماعی و سیاسی انزلی از عضو شورای شهر توضیح خواستند/ “کریم بخش”: مطلبم شاید ایجاد شائبه کند!

به گزارش ۸دی، یاسر کریم بخش عضو شورای شهر انزلی در اولین ساعات انتشار بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با ابهامات حادثه هواپیمای اوکراینی در واکنشی اینستاگرامی نوشت: «حق با مردم بود، ملت حق دارند، خطای انسانی شاید قابل بخشش باشد اما دروغ و فریب کاری هرگز، حتی در بیانیه تان باز حماقت خود را گردن ماجراجویی دشمن انداختید».

وی در بخشی از این پیام نوشت: «حالا که هر چیزی ملت می گویند امکان پذیر است، قطعا باید برای آینده ی سیاسی و مسئولیتی که از مردم بر دوشم نهاده شده تجدید نظر کنم».

این موضوع واکنش های مختلفی از سوی فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان انزلی در برداشت، تا جایی که جمعی از آنان تصمیم گرفتند در اقدامی جالب با حضور در شورای شهر این شهر به طور مستقیم از «یاسر کریم بخش» در این باره سؤال کنند و توضیحات او را بشنوند.

«یاسر کریم بخش» عضو شورای شهر انزلی در فیلمی که در این باره در شبکه های اجتماعی منتشر شده و خودش نیز بخشی از آن را منتشر کرده است، گفت: سپاه دروغی نگفت، مطلبی که نوشتم شاید ایجاد شائبه کند اما من هیچ حرفی به سپاه نزدم، اتفاقا سپاه آمد این موضوع را شجاعانه پذیرفت در حالی که این شجاعت خیلی کم پیش می آید و کمتر اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: کسی نمی تواند باور کند که یاسر کریم بخش که درون سپاهی ها بزرگ شده بخواهد خلاف سپاه یا نیروهای مسلح حرفی بزند.

عضو شورای شهر انزلی ادامه داد: در اولین اقدام از جریان های سیاسی و احزاب سیاسی که در آن هستم کناره گیری خواهم کرد و این را به دوستانم هم اعلام کرده ام.

آنطور که پیداست این عضو شواری شهر انزلی قبول دارد پیامش در آن بحبوحه کشور شائبه ساز بوده اما در فیلم مربوطه نشانی از عذرخواهی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدیار
مطلبت ایجاد شبهه نکرد بلکه کاملا واضح و مورد تائید دشمن بود.
در حاشیه