کار؛ کار انگلیسی هاست

نگاهی به این جمله معروف نشان دهنده آنست که ملت ایران هرگز نمی تواند توطئه های این دولت استعماری را فراموش نماید. توطئه هایی که همواره در جهت تضعیف ایران عزیزمان و ناکام گذاشتن منافع ملی مان بوده است.

کار؛ کار انگلیسی هاست

به گزارش ۸دی به نوشته محمود محمود ، حتی کشته شدن نادر و سر ساسله قاجار هم ارتباطی با طرحهای استعماری کمپانی هند شرقی بریتانیای کبیر پیدا می نماید. کشوری که از ابتدای قرن نوزدهم گامهای موثر و فراوانی در جهت تضعیف و سرخوردگی ملی ایران عزیزمان برداشت، دخالت فراوان در معاهدات گلستان و ترکمانچای و بی وفایی به قول و قرارهایشان در جنگ اول ایران و روس، دخالت در ماجرای هرات ، معاهده پاریس و جدایی افغانستان ازمام میهن، تحریک عوامل داخلی در ماجرای قتل امیر کبیر، امتیازنامه رژی، امتیازنامه رویترز، دخالت در تمامی امورات و شئونات داخلی ایران در زمان ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه و امتیازنامه نفت دارسی ، دخالت ها ی فراوان در مشروطه ایران که فریاد حق خواهی مردم ایران در برابر سرخوردگیها و عقب ماندگی های مادر میهن بود، مانند پناهنده شدن مشروطه خواهان به سفارت فخیمه انگلیس، بعدها همراهی با دولت روسیه در قرداد استعماری١٩٠٧میلادی برای تجزیه ایران به دو حوزه نفوذ، سرپوش گذاشتن و چشم نهادن بر اعمال مستبدین در به توپ بسته شدن خانه ملت،وسپس کشتار آزادیخواهان در رشت و انزلی و تبریز توسط سالداتهای روسیه تزاری در ماجرای اولتیماتوم  و سپس کشتارآزادیخواهان و دخالت در ایران در جنگ عالمگیر اول ،قرداد١٩١٩میلادی ،کودتای سوم اسفندو هم چنین اشغال کشورمان در جنگ عالمگیر دوم و مهم تر از همه همراهی با استعمار نوین آمریکا در ساقط کردن دولت ملی و محبوب دکتر محمد مصدق و روی کار آوردن دوباره حکومت پهلوی همه وهمه قسمت بسیار کوچکی از سیاهه دخالت این دولت استعماری در ایران عزیزمان هست.

دشمنی های استعمار پیر همواره ادامه خواهد داشت،اساس این کشور استعماری بر پایه جمله تفرقه بینداز و حکومت کن می باشد.
روی سخنمان با کسانی هست که وجدان بیدار دارند و یا در مقابل توطئه های ستون پنجم دشمنان منفعل عمل می نمایند، آنهایی که وطن شان وطنی غیر از ایران می باشد تکلیف شان مشخص است آنان که ساعت هایشان با آهنگ برج لندن تنظیم می گردد با آنها کاری نداریم. با کسانی که همواره سیاهنمایی می نمایند هم کاری نداریم.

هموطنان
برادران و خواهران
((دستگیری و آزادسازی سفیر انگلیس)) در خیابانهای نزدیک به دانشگاه های فعال ایران رویدادی نیست که به راحتی از آن صرف نظر نمود،در ادامه فعالیتهای استعمار پیر در یکی دوستل اخیر بایستی ارزیابی نمود ،از ماجرای راهزنی نفتکش مان توسط سربازان ملکه و یا پروژه های کشته سازی در آبان ٩٨وهمراهی رسانه بی بی سی فارسی و مزدورانش را در ماجراهای اخیر دستکم نگیرید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه