سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا:

مراسم دهه اول فاطمیه در ۵۰ مسجد آستارا آغاز شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: برنامه‌های دهه نخست ایام فاطمیه با سیاه‌پوش شدن فضای شهر و شرکت عاشقان اهل بیت (ع) در ۵۰ مسجد و ۱۰۰ هیات مذهبی آغاز شده‌است.

مراسم دهه اول فاطمیه در ۵۰ مسجد آستارا آغاز شد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده اظهارکرد: برنامه‌های دهه نخست ایام فاطمیه با سیاه‌پوش شدن فضای شهر و شرکت عاشقان اهل بیت (ع) در ۵۰ مسجد و ۱۰۰ هیات مذهبی آغاز شده‌است.

وی تصریح کرد: حضور برادران و خواهران شیعه و سنی در آئین ها مشهود است و برنامه های دهه دوم، با شکوه تر و پربارتر از دهه نخست برگزار خواهد شد و بقعه امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) نیز، میزبان شیعیان ایران و جمهوری آذربایجان خواهد بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا حرکت دسته های عزاداری در سالروز شهادت زهرا (س) از مقابل سپاه تا مسجد فاطمه (س)، اجتماع دسته های عزاداری در تعدادی روستا و ۴۰ گفتمان دینی در مدارس را از آئین های ایام فاطمیه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیات های مذهبی تا ساعت ۲۳ برنامه های فرهنگی و دینی اجرا می کنند و احسان و نذورات مردم خیر، به کوچه ها و خیابان ها جلوه معنوی می دهد.

رضا زاده افزود: باید با شناخت درست راه فاطمه (س) جهت احیای سنت پیامبر (ص) قدم برداریم و برگزاری باشکوه آئین های ایام فاطمیه از راهکارهای کسب شناخت و معرفت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه