هشت دی گزارش می دهد:

جواب خون شهیدان مظلوم با مردم و سرهنگ‌ها/ حقوقدان‌ها روغن ریخته را نذر امامزاده نکنند!

آقایان تدبیر و امید برجام شما، نه آفتاب بود و نه مهتاب، نه سیب داشت، نه گلابی! اما به نظر می رسد هدف عقب انداختن کشور از پیشرفت بود.

جواب خون شهیدان مظلوم با مردم و سرهنگ‌ها/ حقوقدان‌ها روغن ریخته را نذر امامزاده نکنند!

 به گزارش ۸دی؛ روحانی و ظریف شامگاه ۱۵ دی ماه تصمیم گرفتند گام پنجم در راستای رفع محدودیت برجامی را بردارند. برجامی که “خسارت محض” بود اما روحانی و ظریف همه را به جهنم حواله دادند و دوستداران و دلسوزان نظام را “دلواپس و کاسبان تحریم” خواندند.

دانشمندان هسته ای را از کار اخراج کردند و در قلب هسته ای ایران سیمان ریختند تا در مدارس و دانشگاه ها از آفتاب برجام  بگویند و تدریس کنند.

ملت منتظر نتیجه ماندند، روحانی و ظریف هرچقدر لبخند زدند، در راهروی سرویس بهداشتی! اشتباهی دست دادند و در مقابل فلان کشور زانو زدند، فاعده ای نداشت، تا ناچار شدند خودشان به این نتیجه برسند که باید از برجام دست بردارند.

اما چرا در زمانی که ملت در حال تشییع پیکر فرزندان صدیق خود هستند؟!

آیا روحانی، ظریف و … می خواهند اینگونه القاء کنند که خروج از برجام در واکنش به ترور شهید سردار “قاسم سلیمانی” است؟

همگان می دانیم که جواب آمریکا و آمریکایی ها نظامی است و خواهد بود و اگر برخی ها فکر می کنند اینگونه می شود حماقت برجام را توجیح کرد غلط پند داشته اند و روح بلند شهدا جهبه مقاومت در راس آنان سردار دلها  هم راضی نخواهد شد.

جواب خون شهیدان مظلوم با مردم و سرهنگ‌ها/ حقوقدان‌ها روغن ریخته را نذر امامزاده نکنند!

دوم هم اینکه آقایان سیاسیون شما کسانی بودید که بیشترین فشار را به سپاه و البته سپاه قدس و فرمانده شجاع آنان آوردید و الان هم اگر فکر می کنید می شود “روغن ریخته را نذر امامزده  کرد” اشتبه فکر کرده اید و به صلاح نیست آن دست آورد عظیم را خرج کاسبان تحریم کنید،جنابان، شما لطفا کاری به انتقام سخت ملت نداشته باشید!

سوم، جواب آمریکا و ایادیش بماند برای فرزندان دلاور کفن پوش که سالهاست در کوه و دشت و صحرا از امنیت این آب و خاک آن هم گمنام در حال دفاع هستند، و مردم اجازه نخواهند داد برجام و آن خسارتی که به بارآورده را در عوض خون پاک سردار شجاع اسلام، قهرمان و اسطوره مظلومان منطقه و مالک اشتر علی زمانه  معاوضه کنید.

آقایان حقوقدان، طبق همان اصولی که خود پای بند به آن هستید! برای مردم تشریح کنید که دست آورد برجام چه بوده است؟! از سیب و گلابی برجام چه خبر؟!

سردار محترم دیپلماسی برای مردم بگویید از رفع تمام تحریم ها در روز بعد از امضاء برجام چه خبر؟!

آیا هنوز عاشق قدم زدن با “جان کری” و… در هوای دو نفره سویس و نیویورک هستید؟!

برای همه بگویید وقتی در روزهایی که مردم هر روز فرزندان خود را با اشک هایشان بدرقه می کردند و به شام بلآ می فرستاند و یا بر شانه هایشان تشییع می کردند و به خانه آخرت می سپردند شما بله شما، در نجوای  گاه و بیگاه خود در کاخ های کوچک و بزرگ با “اشتون” و” مورگینی ” مشغول بودید؟!

بار دیگر تکرار می شود جواب خون پاک سرداران شهید جبهه مقاومت با سربازان راستین مردم و اصلا نیاز نیست شماها کاری کنید لطفا یک درصد خروج از کاری که از اول هم اشتباه بوده را به مردم نسبت ندهید. ما دلمان نمی آید گلابی برجام گل نداده بخاطر مردی که دشمن حتی جرأت جنگ مستقیم با آن را نداشته،به خطر بیاندازید و از بین ببرید!!

آقایان تدبیر و امید برجام شما، نه آفتاب بود و نه مهتاب، نه سیب داشت و نه گلابی! اما به نظر می رسد هدف، عقب انداختن کشور از پیشرفت بود که الحمدالله این هدف محقق شد.
کاش روزی برسد که شاهد محاکمه بانیان این خسارت محض باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه