استعفای تاج؛ همه خوشحال، همه ناراحت!

واکنش هواداران تیم‌های باشگاهی لیگ برتری به استعفای تاج خیلی بامزه است و هواداران هر تیمی، این اتفاق را به تیم رقیب و هوادارانش تسلیت می‌گویند که دیگر از الطاف ویژه تاج و مدیران فدراسیون فوتبال برخوردار نخواهند بود.

استعفای تاج؛ همه خوشحال، همه ناراحت!

به گزارش ۸دی، بیماری مهدی تاج و استعفای غیررسمی او از ریاست فدراسیون فوتبال، وضعیت فوتبال ما و البته تیم ملی را به شدت پیچیده کرده است. با این اتفاق، پروسه تعیین سرمربی تیم ملی حداقل تا مدتی متوقف خواهد شد.

در این میان اما واکنش هواداران تیم‌های باشگاهی لیگ برتری به استعفای تاج خیلی بامزه است و هواداران هر تیمی، این اتفاق را به تیم رقیب و هوادارانش تسلیت می‌گویند که دیگر از الطاف ویژه تاج و مدیران فدراسیون فوتبال برخوردار نخواهند بود. پرسپولیسی‌ها این اتفاق را به استقلالی‌ها تسلیت گفته‌اند و هشدار داده‌اند که از این به بعد دیگر نمی‌توانند به قهرمانی، تغییر در برنامه بازی‌ها به سود تیم‌شان و اشتباهات داوری علیه حریفان امیدوار باشند.

البته در برنامه فوتبال برتر مشخص شد که استقلال در نیم‌فصل اول بیشتر ضرر را از اشتباهات داوری دیده است. استقلالی هم همین موضع را در قبال پرسپولیسی‌ها گرفته‌اند و هشدار داده‎‌اند که دیگر خبری از جام‌های به قول خودشان اسنپی! نخواهد بود و اگر قهرمانی می‌خواهند باید در زمین بجنگند!

این در حالی است که در ۳ سال اخیر پرسپولیسی‌‎ها و در راس آنها سیدجلال حسینی بارها مصاحبه کرده و مدعی شده‌اند که در فدراسیون کسانی هستند که نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود! البته هواداران دو تیم، سپاهان را هم فراموش نکرده‌اند و به آنها یادآوری کرده‌اند که سردسته باند اصفهانی‌ها! استعفا داده و از این بعد خبری از سوت‌های اشتباه به سود این تیم نخواهد بود!

سپاهانی‌ها هم بیکار ننشسته‌‎اند و استعفای تاج را به هواداران استقلال و پرسپولیس تسلیت گفته‌اند که دیگر کسی نیست که هوای دو تیم محبوب پایتخت را بیشتر از دیگر از تیم‌ها داشته باشد! آنها البته معتقد بودند که در این مدت فقط اسمِ فدراسیون اصفهانی بوده و مدیرانش همواره علیه تیم‌های اصفهانی عمل کرده و تصمیم گرفته‌اند. جالب اینکه هیچ گروهی، لطف‌های گاه و بیگاه همین فدراسیون به تیم‌های محبوب‌شان را نمی‌بینند.

استقلالی‌ها یادشان نمی‌آید که چند بار بازی‌های این تیم به دلایلی عجیب لغو شد و استقلال از بحران عبور کرد، پرسپولیسی‌ها فراموش کرده‌اند که سوپرجام دوم را با تصویب یک قانون خلق‌الساعه از سوی همین فدراسیون به دست آوردند و سپاهانی‌ها هم انگار نه انگار که سرمربی تیم‌شان دو سال تمام فدراسیون را به مهندسی بازی‎‌های لیگ متهم کرد و آب از آب تکان نخورد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه