تجمع اعتراضی مقابل سفارت آمریکا در عراق به روایت تصویر

شهروندان خشمگین عراقی پس از تشییع پیکرهای شهدای حمله اخیر آمریکا به مواضع حشد شعبی، تجمع اعتراض آمیزی در برابر سفارت آمریکا در بغداد برگزار کرده و پرچم این کشور را آتش زده و خواستار خروج نیروهای آمریکایی و نیز اخراج سفیر این کشور از خاک عراق شدند.

تجمع اعتراضی مقابل سفارت آمریکا در عراق به روایت تصویر

به گزارش ۸دی؛مراسم تشییع پیکرهای شهدای حملات اخیر آمریکا به مواضع حشد شعبی امروز سه شنبه به تظاهرات ضد آمریکایی جلوی مقابل سفارت این کشور در بغداد تبدیل شد .  شهروندان عراقی پس از تشییع پیکرهای شهدا، اقدام به نصب چادر در برابر سفارت آمریکا در بغداد و تحصن کردند. شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکرهای شهدای حشد شعبی تصمیم به تحصن گسترده در برابر سفارت آمریکا گرفتند، آنها بر ضرورت بسته شدن سفارت آمریکا و بیرون راندن نظامیان و سفیر این کشور تاکید کردند.

معترضان خشمگین با سر دادن شعارهایی بر ضد آمریکا ،‌ پرچم این کشور و رژیم صهیونیستی را هم به آتش کشیدند.در پلاکاردی که یک معترض نوجوان عراقی در دست داشت،‌ نوشته شده است: عراق دیگر برای آمریکا و مزدورانش امن نیست. معترضان بر روی دیوار ساختمان سفارت آمریکا نوشتند : مغلق بامر الشعب (به دستور ملت بسته شده است).

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه