داور یک جشنواره ضد ایرانی داور خانه سینما هم شد

هیات داوران مسابقه طراحان و سازندگان تبلیغات معرفی شدند.نام ساعد مشکی نیز در این جمع دیده می‌شود.مشکی پیش از این در جشنواره‌ای با موضوع “سرکوب آزادی بیان” داور بوده‌است.

داور یک جشنواره ضد ایرانی داور خانه سینما هم شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، هیات داوران آثار پذیرفته شده در بخش (عکس، پوستر،آنونس و تیزر) فیلم‌های سینمایی را داوری می‌کنند.

هیات داوری بخش (مسابقه طراحان و سازندگان تبلیغات سینمای ایران ) متشکل از حافظ احمدی، ایرج تقی پور، بهزاد خورشیدی ، بهرام دهقانی، امیر حسین علم الهدی، امیر عابدی،محمد فوقانی، سیف اله صمدیان و ساعد مشکی پس از بررسی و مشاهده آثار متقاضی، اسامی نامزدهای این بخش‌ها را اعلام می‌کنند.

گفتنی است میثم مولایی، بهزاد خورشیدی ،آرش صادقی و علی نیک رفتار به دلیل حضور در شورای مرکزی کانون طراحان و تبلیغات سینمای ایران و انجمن عکاسان سینمای ایران آثار خود را در این بخش از شانزدهمین جشن سینمای ایران شرکت نداده اند.

بنابر این گزارش چندی پیش مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی ساعد مشکی را به عنوان دبیر یازدهمین دوسالانه جهانی پوستر ایران منصوب کرد که مورد اعتراض و انتقاد جمعی از هنرمندان و رسانه‌ها قرار گرفت. ساعد مشکی فردی است که سال ۸۸ در کنار مرجان ساتراپی سازنده فیلم ضد ایرانی “پرسپولیس” به همراه چند طراح خارجی دیگر، آثار این نمایشگاه را با محتوای “سرکوب آزادی بیان” و در حمایت از “جنبش سبز” در پاریس داوری کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه