امام جمعه لاهیجان:

محوری ترین مهارکننده فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بود

امام جمعه لاهیجان گفت: محوری ترین مهارکننده فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بود که با درایت و هوشمندی بسیار به دور از هرگونه هیجانات با موضع گیری های روشنگرایانه کشور را مدیریت کرد و با همکاری و همیاری مردم غائله ۸۸ را مهار و دشمن را زمین گیر کرد.

محوری ترین مهارکننده فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد اعظم املش با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود که هوشیاری و بصیرت و آگاهی مردم را بالا برد، اظهارکرد: عده ای در فتنه ۸۸ و بعد آن به جای گردش و همراهی با مردم روی به چرخش آوردند و از مردم فاصله گرفتند.

وی تصریح کرد : در فتنه ۸۸ عده ای درچرخش خود سکوت کردند؛ عده ای خود را به خواب زدند و عده ای هم موضع گرفتند در واقع همه آنها تخلف در انتخابات را بهانه کرده بودند اما در واقع، ولایت و اصل نظام را نشانه رفته بودند.

امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت: مردم در گردش خود هوشیارانه عمل کردند و تحت هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب فتنه را کور کردند و فتنه گران را رسوا نمودند.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به شمار می رود که موجب شد تاریخ انقلاب اسلامی به تاریخ قبل از فتنه و بعد از فتنه ۸۸ تقسیم شود و مردم با آمدن به میدان هوشیارتر و بصیرتر شوند؛ مه و غبارهای فتنه کنار زده شد و بار دیگر مردم درتاریخ اسلام نقش موثرخویش رانشان دادند.

امام جمعه لاهیجان افزود: فتنه سطح آگاهی ها را بالا می برد و اجتماع مومنانه مردم علیه فتنه نوعی ائتلاف سوزی برای وحدت فتنه گران است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: محوری ترین مهارکننده فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بود که با درایت و هوشمندی بسیار به دور از هرگونه هیجانات با موضع گیری های روشنگرایانه کشور را مدیریت کرد و با همکاری و همیاری مردم غائله ۸۸ رامهارکرد و دشمن را زمین گیر کرد.

وی تصریح کرد: دشمن هنوز هم در کمین نشسته است چنانکه وقتی پهبادش را ساقط کردیم می خواست با اذنابش جنگ علیه کشور ما را آغاز کند ولی رهبر انقلاب با پیام دندان شکن خود که “اگر یکی بزنی ده تا خواهی خورد” او را سر جایش نشاند؛ امروز عزت ما مردم ما هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه