حضور قایقران گیلانی در ارودی تیم ملی پاراکانو

– نادر عیوضی ملی پوش گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی پاراکانو دعوت شد.

حضور قایقران گیلانی در ارودی تیم ملی پاراکانو

به گزارش ۸دی؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه گفت : از سوی فدراسیون قایقرانی  هفت ورزشکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی پاراکانو دعوت شدند که یکی از آنها از استان گیلان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام فدراسیون قایقرانی ، نادر عیوضی ملی پوش شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از عصر امروز در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی پاراکانو در تهران حضور یافته اند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی پاراکانو در دو بخش بانوان و آقایان با هدف حضور قدرتمند ورزشکاران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک در دریاچه آزادی تهران برپا شده تا برترین نفرات انتخاب و به این رقابت ها اعزام شوند.

وی بیان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی پاراکانو زیر نظر کادر فنی تیم ملی تا روز ۲۶ دی ماه در دریاچه آزادی تهران ادامه می یاید که نادر عیوضی ملی پوش گیلانی به همراه سایر ارودنشینان مراحل آمادگی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی طی کنند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: مسعود مهدوی نیا به عنوان مربی ، محمدرضا محسنی به عنوان مربی بدنساز و مرتضی قاطع به عنوان سرپرست در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی پاراکانو حضور می یابند.

ورزلدوست ابراز امیدواری کرد : نادر عیوضی ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی با موفقیت این اردو را به اتمام رسانده و به همراه تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان کشور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و رقابت های قهرمانی آسیا حضور یابد.

ناد عیوضی ورزشکار گیلانی که بیش از دو دهه در تیم های ملی قایقرانی جانباران و معلولان کشور حضور دارد ، تاکنون مدال های زیادی را در رقابت های جهانی و آسیایی کسب کرده که می توان به تصاحب دو مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۰۲ تهران و کسب ۹ مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه