کالدرون، دردسر جدید پرسپولیس و وزارت ورزش

شنیده می‌شود که یکی از دلایلی که باعث شده کالدرون این طور برای باشگاه ضرب‌الاجل تعیین کند، پیگیری‌های وزارت ورزش در خصوص سرمربی تیم رقیب یعنی استقلال است.

کالدرون، دردسر جدید پرسپولیس و وزارت ورزش

به گزارش ۸دی، کالدرون به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که این باشگاه تا ۵ دی ماه مهلت دارد تا مطالبات او را پرداخت کند تا مانع فسخ قرارداد یک‌طرفه‌اش شود.

زمان پرداخت قسط دوم کالدرون هم به زودی فرا می‌رسد و این باشگاه مجبور به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار دیگر به سرمربی آرژانتینی خود خواهد شد. نکته مهم اینجاست که این مربی تاکید کرده تا ۵ دی صبر می‌کند و اگر پول پرداخت نشود در مورد آینده‌اش در پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر ۱۸۶ هزار به کالدرون پرداخت کرده و باید تا ۵ دی ماه ۱۱۴ هزار دلار دیگر به سرمربی خود پرداخت کند تا او بدین ترتیب فقط پیش قراردادش را دریافت کرده باشد. حالا و در این شرایط شنیده می‌شود که یکی از دلایلی که باعث شده کالدرون این طور برای باشگاه ضرب‌الاجل تعیین کند، پیگیری‌های وزارت ورزش در خصوص سرمربی تیم رقیب یعنی استقلال است.

گویا به گوش این مربی رسیده که در صورتی که بعد از موعد باشگاه قهر کند، مسئولان وزارت ورزش ملزم بر این هستند تا برای رهایی از اتهام رنگی بودن خود طلب این مربی را هم فراهم کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه