در جلسه جلسه اتاق اصناف گیلان مطرح شد؛

موضوع کیک های آلوده بسیار جدی و با برنامه ریزی سیاسی‌ و اقتصادی است

رئیس اتاق اصناف گیلان در این جلسه با تاکید بر هوشیاری شرکت ها و واحد های صنفی اظهار کرد: پروسه فعلی بسیار جدی و با برنامه ریزی سیاسی‌ و اقتصادی است که موجب تداخل در امور شرکت های واحدهای صنفی می شود.

موضوع کیک های آلوده بسیار جدی و با برنامه ریزی سیاسی‌ و اقتصادی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، جلسه اتاق اصناف مرکز گیلان با حضور جلال الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف مرکز استان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور، رحمت صاحب، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه قدس گیلان، ساسان نظری مدیر عامل شرکت‌های پخش استان گیلان و سایر افراد برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف گیلان در این جلسه با تاکید بر هوشیاری شرکت ها و واحد های صنفی اظهار کرد: پروسه فعلی بسیار جدی و با برنامه ریزی سیاسی‌ و اقتصادی است که موجب تداخل در امور شرکت های واحدهای صنفی می شود.

نائب رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به موضوع کیک های آلوده گفت: این برنامه ها برای تخریب یک فرد، صنف یا یک جریان است، این کار اقتصادی و با پشتوانه سیاسی منفی و فوق العاده خطرناک و مضر است.

شکریه با اشاره به اینکه حتما به نحوه پلمپ جعبه‌ها دقت شود، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود فقط از فروشگاه های مجاز و با پروانه کسب خریداری کنند‌.

صاحب رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه قدس گیلان در این جلسه با بیان اینکه درخواست این‌ جلسه از ناحیه بسیج اصناف سپاه قدس گیلان بود گفت: بسیج همیشه در صحنه حضور دارد و تلاش می‌کند در مقاطع حساس نقشی ایفا کند تا اثرات منفی در جامعه و مردم به وجود نیاید.

صاحب با اشاره به مردمی بودن قدرت بسیج افزود: در میدان های بزرگی چون ۸سال دفاع مقدس، سیل یا زلزله حضور مردم و بسیج بسیار پررنگ بود به طوری که در سیل اخیر بیش از ۳میلیارد کمک از سوی اصناف و بازاریان گیلان به مناطق بحران زده ارسال شد که یک میلیارد و پانصد میلیون از آن سهم سهم مرکز استان بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز در پی بازدید از چند شرکت تولیدی و نشست با مدیران شرکت ها بر ما یقین شد که در چرخه تولید چنین اتفاقی نمی افتد ادامه داد: این قرص ها بسیار محدود است و حتما توسط یک شبکه خرابکارانه انجام می شود.

وی افزود: ما آمدیم تا دغدغه مردم را کم کنیم و به مردم اطمینان دهیم که در حال پیگیری هستیم، مردم نگران نباشند.

صاحب با تاکید بر اینکه دستور عدم خرید کالاها مبارزه با دشمن نیست و این موضوع باید عمیقا پیگیری شود خاطرنشان کرد: ‌قطعا این افراد دستگیر می شوند، ما نیز باید به بازار و بخش ها کمک کنیم.

سامان نظری، مدیرعامل شرکت های پخش استان گیلان در ادامه با بیان اینکه فروشگاه ها از افراد دوره گرد خرید نکنند و فقط از شرکت های معتبر جنس بگیرند گفت: با خرید هوشیارانه و آگاهانه کاملا راحت از کیک و کلوچه ها استفاده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه