هفته دوازدهم لیگ دو؛ صدرنشینی چوکا تا تساوی ثانیه پایانی شهرداری آستارا

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با یک پیروزی و دو تساوی برای نمایندگان فوتبال گیلان آغاز شد.

هفته دوازدهم لیگ دو؛ صدرنشینی چوکا تا تساوی ثانیه پایانی شهرداری آستارا

به گزارش ۸دی، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در حالی آغاز شد که چوکا در دیداری شش امتیازی مقابل پاس به پیروزی رسیده و شهرداری آستارا و فومن بازی برده را با تساوی تعویض کردند.

چوکا خیال توقف ندارد

دو تیم فوتبال چوکا تالش و پاس همدان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پوریای ولی تالش در حضور بیش از هشت هزار هوادار تالشی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال چوکا تالش:

مصطفی زینعلی – یامین فلاح – صائب فرجی – محمد جعفری – علی سلیمانی – کیوان محمدنژاد – جواد مولایی – رضا اعتمادی – سامان نورمحمدی – بهزاد یوسفعلی پور – حامد عظیمی.

سرمربی: فرشاد پیوس

ترکیب تیم فوتبال پاس همدان:

محمد صابری‌زاده – عارف اکبری – مصطفی قیصری – سهیل رفیع زاده – ایمان شیرزاد – میلاد داوودی – مسعود رمضانی – عرفان فتاحی – علی عزیزی – بهزاد سلطانی – مهدی نصیری.

سرمربی: احمد جمشیدیان

شاگردان پیوس پیش از آغاز هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب ۲۰ امتیاز صدر جدول گروه ب این رقابت‌ها را تصاحب کردند، پاس همدان با کسب ۱۸ امتیاز جدی‌ترین تعقیب‌کننده چوکا بوده و نمی‌خواهد در قلعه عقاب‌ها تن به شکست دهد.

دیدار دو تیم مطابق انتظار با حملات تیم میزبان آغاز شد و چوکایی‌ها در پنج دقیقه ابتدایی مسابقه دو بار تا آستانه گشودن دروازه پاس پیش رفتند، دو موقعیت شاگردان پیوس با بی‌دقتی مهاجمین چوکا هدر رفت.

نخستین موقعیت جدی پاسی‌ها در دقیقه ۷ بازی خلق شد، شوت سرکش مسعود رمضانی از فاصله‌ای دور با اختلافی اندک از دیرک عمودی دروازه چوکا به بیرون رفت تا بازی همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.

دیدار دو تیم که از شبکه استانی مرکز گیلان به‌صورت زنده و مستقیم پخش می‌شد در ۱۰ دقیقه ابتدایی با حملات تیم میزبان توأم بود ولی پاسی‌ها پس از تحمل فشار دقایق ابتدایی مسابقه، دست به چند حمله خطرناک زده و می‌توانستند نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

حرکت عجیب بازیکن تیم پاس همدان در دقیقه ۱۰ مسابقه بازی را به حاشیه کشاند، عرفان فتاحی در حرکتی بدون توپ، کاپیتان چوکا را سرنگون کرد و داور مسابقه در این صحنه از دادن اخطار به بازیکن پاس امتناع کرد؛ هافبک پاس لحظاتی پیش از این خطا، اعتقاد به سرنگونی توسط اعتمادی داشته و به‌نوعی انتقام گرفت!

حامد عظیمی در دقیقه ۲۰ جدی‌ترین موقعیت تیم میزبان را خلق کرد؛ شوت سرکش این بازیکن به‌سختی توسط گلر پاس دفع شد و بازیکنان چوکا در توپ سوم موفق به گلزنی نشدند.

چوکا در دقیقه ۲۱ مزد حملات خود را گرفت، حرکت انفرادی اعتمادی با پاس مورب این بازیکن به جواد مولایی موقعیتی خطرناک رقم زد، مولایی با ارسالی دقیق، فضای خالی پشت مدافعین پاس را هدف قرار داده و نورمحمدی با تیزهوشی، ضربه چیپ حساب‌شده‌ای را روانه دروازه پاس کرد، ضربه‌ای که پس از دفع ناقص میلاد داوودی یک گل به خودی را تقدیم تیم میزبان کرد.

حامد عظیمی در دقیقه ۲۶ می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد، سانتر مواج چوکایی‌ها با ضربه نمایشی عظیمی راهی به دروازه نیافت تا تابلوی نتایج همچنان پیروزی یک بر صفر چوکا را به بیش از هشت هزار هوادار حاضر در ورزشگاه نشان دهد.

ضد حمله‌ای خطرناک در دقیقه ۳۵ هواداران چوکایی را نیم‌خیز کرد، توپ دزدی کیوان محمدنژاد و تدارک ضد حمله‌ای خطرناک با شوت سهمگین حامد عظیمی توأم شد، شوتی که بافاصله‌ای اندک از دیرک عمودی دروازه پاس به بیرون رفت؛ دیدار دو تیم در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر چوکا خاتمه یافت.

شاگردان پیوس در نیمه دوم محتاطانه بازی را آغاز کردند و در سوی مقابل پاسی‌ها نیز یارای غلبه بر سبزپوشان گیلانی را نداشتند، شش دقیقه وقت اضافی نیمه دوم نیز برای پاس چاره‌ساز نشد و دیدار دو تیم در نهایت با برتری یک بر صفر چوکا خاتمه یافت.

چوکا تالش با پیروزی اقتصادی مقابل پاس صدرنشینی خود را با کسب ۲۳ امتیاز تثبیت کرد؛ ایرانجوان دیگر تیم ۱۸ امتیازی گروه دوم از کسب پیروزی بازماند تا فاصله چوکا با تیم دوم جدول به پنج امتیاز اختلاف افزایش پیدا کند.

تساوی ثانیه پایانی شهرداری آستارا با چاشنی ناداوری!

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس‌ازاینکه فصل را کابوس وار آغاز کرد، در هفته‌های اخیر با نتایجی درخشان موفق شد خود را به میانه‌بالای جدول برساند؛ شاگردان اشجاری در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم درگروه الف این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ در همدان به مصاف شهرداری این شهر رفت.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آیدین مسعودی – احمد آهی – احمد عزیزی – پویا عزیزپور – فرشاد ایمان پور – علیرضا ربیع زاد – مبین رضاپور – حسین آفرین زاد – محمد آزاد طلب – پویا گلدوست – پژمان ثباتی.

سرمربی: حسن اشجاری

آستارایی‌ها پیش از آغاز هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب ۱۹ امتیاز مکان پنجم جدول را تصاحب کرده و فاصله خود با تیم صدرنشین استقلال ملاثانی را به چهار امتیاز کاهش دادند.

در سوی مقابل شهرداری همدان با یک بازی کمتر نسبت به همنام آستارایی خود با کسب ۱۶ امتیاز مکان ششم جدول را در اختیار داشته و می‌خواهد با استفاده از امتیاز میزبانی، به سه امتیاز دیدار دست پیدا کند.

دیدار دو تیم در هوایی سرد و برفی با ۳۰ دقیقه تأخیر آغاز شد، سرمای هوا بر کیفیت بازی تأثیر گذاشته و دو تیم در نیمه نخست نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

نیمه دوم مسابقه با گلزنی شهرداری آستارا آغاز شد، شاگردان اشجاری توسط اسماعیل حسین‌زاده به گل رسیدند و این گل تا دقیقه ۹۰ حفظ شد؛ داور در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی به سود تیم میزبان اعلام پنالتی کرد، خطایی که کمی مشکوک بوده و در نهایت این ضربه به گل تساوی مسابقه منجر شد.

شهرداری آستارا با تساوی دور از خانه مقابل همنام همدانی ۲۰ امتیازی شده و نتوانست از توقف استقلال ملاثانی استفاده کند؛ شاگردان اشجاری در پایان هفته دوازدهم در مکان پنجم جدول ایستادند و فاصله چهار امتیازی مرزداران گیلان با صدر جدول پابرجا باقی ماند.

امیدهای بربادرفته شهرداری فومن!

تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم فوتبال آوالان کامیاران رفت.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری فومن:

آرمین رحیم زاده، مازیار حبیبی، فرهان فرهادی، هومن فلاح نژاد، هادی سهرابی، احسان عبدی، مهیار نازی پور، مهدی دلاورزاده، محمد قاسمی، مسعود نوری و فرشاد اسماعیل‌زاده

مربی: مصطفی حاجتی

ترکیب تیم فوتبال آوالان کامیاران:

امیر پارسازاد – بلال وکیلی – مهدی سرداری- وحید مرادی – میثم باشوکی -میلاد حسن‌پور – علی محمدی – حبیب حبیب‌پور – محمد خادمی- حامد نورالهی – کیوان مارابی.

فومنی‌ها تنها تیم بدون برد گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم هستند، این تیم در خانه به مصاف آوالانی می‌رود که با کسب ۱۲ امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده است.

شهرداری فومن در دقیقه سوم مسابقه توسط احسان عبدی به گل رسید، گلی که تا پایان نیمه نخست حفظ شد؛ شهرداریچی‌ها در دقیقه ۵۴ اختلاف را به دو گل افزایش دادند ولی امیدهای این تیم در کمتر از سه دقیقه بر باد رفت.

کیوان مارابی در دقایق ۶۰ و ۶۲ دو بار گلزنی کرده و تیم شهرداری فومن را از کسب نخستین پیروزی فصل ناکام گذاشت؛ مجموع امتیازات تیم شهرداری فومن با تساوی دو بر دو مقابل آوالان به عدد سه رسید و این تیم همچنان قعرنشین جدول است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه