بارش ۷۴ میلیمتری باران در رودسر/ پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش ۷۴ میلیمتری باران در رودسر، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

بارش ۷۴ میلیمتری باران در رودسر/ پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

به گزارش ۸دی؛ “مازیار غلامی”، با اشاره به تداوم بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات گیلان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته رودسر با ۷۴ میلیمتر و لاهیجان با ۷۰ میلیمتر بیشترین مقادیر بارش را در ایستگاه های هواشناسی ما داشتند.

وی با اشاره به بارش ۵۲ میلیمتری باران در شهر رشت، افزود: امروز بیشینه دمای هوای رشت به ۱۱ درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امشب و فردا بارندگی در نواحی جلگه ای شدید خواهد بود، گفت: توده هوای سرد و بارشی باند شمالی کشور را در بر گرفته و حرکت کندی دارد لذا انتظار داریم این شرایط تا شنبه تداوم داشته باشد.

غلامی بارش باران در جلگه، وزش باد نسبتا شدید در نواحی ساحلی و بارش برف در ارتفاعات را برای فردا پیش بینی کرد و متذکر شد: فردا دریا مواج و طوفانی است و امکان انجام فعالیت های مرتبط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده تغییر دمای محسوس نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد و برای روز دوشنبه انتظار داریم هوا به تدریج پایدار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه