در دفتر معاونت عمرانی استانداری گیلان:

چگونگی ساخت نیروگاه زباله سوز و مدیریت پسماندهای رشت بررسی شد

جلسه هم اندیشی در باره بررسی مسائل مربوط به مدیریت پسماندهای رشت در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد.

چگونگی ساخت نیروگاه زباله سوز و مدیریت پسماندهای رشت بررسی شد

به گزارش ۸دی، ناصر حاج محمدی در جلسه هم اندیشی در باره بررسی مسائل مربوط به مدیریت پسماندهای رشت در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به اهمیت ساماندهی زباله ها و نحوه درست مدیریت آنها برای حفاظت از محیط زیست شهری اشاره و اظهارکرد: موضوعات مرتبط با مدیریت پسماندها همچون پیگیری ساخت زباله سوز، ایجاد تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان و روند پیشرفت کارها در کارخانه کود آلی از برنامه های مهم شهرداری است.

وی با تاکید بر جدیت مدیریت شهری در ساماندهی دفن گاه زباله های سراوان خواستار پیگیری و حمایت همه دستگاه های مرتبط از طرحها و برنامه ها در این زمینه شد.

شهردار رشت همچنین گزارشی از بهبود فعالیت کارخانه کود آلی و افزایش ظرفیت آن ارائه کرد.

*طرح ها و پروژه های مرتبط با مدیریت پسماندها با جدیت دنبال شوند

همچنین علی اوسط مقدم بر حمایت و پشتیبانی استانداری گیلان از مدیریت پسماندها در کلانشهر رشت تاکید کرد و گفت: ما تلاش می کنیم تا طرح ها و پروژه های مرتبط با مدیریت پسماندها با جدیت دنبال شوند.

*نیروگاه با دو نگاه و دیدگاه در رشت دنبال می شود

همچنین معاون سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور خواستار مشخص شدن کارهایی که باید پیگیری شود، گردید.

همچنین در زمینه نیروگاه زباله سوز رشت تاکید شد که این نیروگاه با دو نگاه و دیدگاه در رشت دنبال می شود؛ اول مبنا قرار دادن تولید برق و دوم مبنا قرار دادن سوزاندن زباله ها به میزان ۶۰۰ تن زباله در روز.

این نشست با حضور رجب صلاحی معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ناصر حاج محمدی شهردار و شماری از مدیران شهرداری رشت در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه