در سومین روز ثبت نام کاندیدای مجلس ۳نفر در حوزه صومعه سرا ثبت نام کردند + تصاویر

سومین روز ثبت نام کاندیدای مجلس با ثبت نام ۳نفر آغاز شد.

در سومین روز ثبت نام کاندیدای مجلس ۳نفر در حوزه صومعه سرا ثبت نام کردند + تصاویر

به گزارش ۸دی،سومین روز نام نویسی کاندیدای انتخابات ۹۸ با ثبت نام محمدرضا تقی زاده آغاز شد.

**بیشترین دغدغه ام آموزش و پرورش است

تقی زاده کاندیدای انتخابات دور یازدهم‌ مجلس شورای اسلامی جانباز جنگ تحمیلی و دارای کارشنایی ارشد زبان و ادبیات فارسی در گفت و گو با خبرنگار مستقر ۸دی در فرمانداری صومعه سرابا بیان اینکه علت حضورم در این دوره احساس تکلیف در من بود اظهار کرد: در هیچ انتخاباتی جز ب ای رای دادن حاضر نشدن اما امسال برای کاندیدا داوطلب شدم.

وی با بیان اینکه ساکن رشت هستم اما زدگاهم صومعه سرا بود ادامه داد: فرهنگی هستم‌ و بیشترین دغدغه ام آموزش و پرورش است چرا که همه نهادها یا اداره ها نتیجه آموزش و پرورش و تربیت مدیران و معلمان هستند.

 

پروانه سمیع زاده نفر دوم ثبت نام در حوزه صومعه سرا بود که دقایقی قبل نام نوییسی کرد.

**کاش بانوان بیشتری را امروز برای ثبت نام میدیدم

پروانه سمیع زاده دارای فوق لیسانی مدیریت بازرگانی بین الملل در گفت و گو با خبرنگار ۸دی هدف خود را ایجاد زمینه برای حضور سایر بانوان در سطح منطقه و بویژه درصومعه سرا معرفی کرد و گفت: کاش بانوان بیشتری را امروز برای ثبت نام میدیدم.

وی با تاکید بر اینکه خانومها باید در سطح جامعه مطرح شوند ادامه داد: مردم پای صندوق ها، رای سفبد ندهند و اسم یک کاندید را بنویسند زیرا رای دهی یک پشتیبان محکم برای نظام جمهوری اسلامی است.

انوش مهربان نیز لحظاتی قبل ثبت نام کرد.

**ایجاد اشتغال می کنیم

انوش مهربان کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری و دانشجوی دکترای جغرافیا و برنامه ریزی روسنایی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی واردشدن به صحنه را تکلیف شرعی همگان خواند و گفت: چون قطب کشاورزی هستیم نمیتوانیم صنعت بیاوریم پس به مجلس می رویم تا تا کارخانجات تولیدی و بسته بندی در رابطه با کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال بیاوریم.

وی با بیان اینکه نمایندگان ادوار گذشته کارهای خوبی کردند ولی این شهرستان میتواند اوضاع و احوال بهتری داشته باشد اذعان کرد: کسانی که از شهرستانهای دیگر می آیند باید از فضای چشم انداز صومعه سرا استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه