دبیر کنگره طلاب و شهدای روحانی گیلان در گفتگو با 8دی:

یادواره شهید “میرزا کوچک جنگلی” و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی گیلان برگزار می شود

دبیر کنگره طلاب و شهدای روحانی گیلان با اشاره به برگزاری یادواره روحانی شهید “میرزا کوچک خان جنگلی” و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی گیلان، گفت: این یادواره دوشنبه ۱۱آذر ماه ساعت ۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) رشت با سخنرانی حجت الاسلام “علی سعیدی” رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار می‌شود.

یادواره شهید “میرزا کوچک جنگلی” و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، دبیر کنگره طلاب و شهدای روحانی گیلان با حضور در دفتر ۸دی، با اشاره به برگزاری یادواره های شهید میرزاکوچک خان جنگلی  و شهدای طلاب و روحانی استان گیلان اظهار کرد: برای همه شهدای روحانی پرونده ای با محتویاتی شامل خاطره، آثار شهدا، دست خط و لوازم آنها وجود دارد.

وی افزود: آلبوم عکسی از شهدای طلبه و روحانی گیلان نیز تهیه شده که بخش اعظمی از آن تحویل خانواده های آن‌ها داده شده است.

دبیر کنگره طلاب و شهدای روحانی گیلان بیان کرد: یکی از برنامه های ما که به طور مستمر برگزار می شود یادواره شهدای طلاب و روحانی است که به صورت متمرکز در سه بخش شرق، غرب و مرکز گیلان برگزار شده است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در استان گیلان ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی داریم، ادامه داد: گیلان دارای ۴۰۰روحانی رزمنده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس است و ۱۷رزمنده روحانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، ۱۲۶جانباز طلبه و روحانی و ۴آزاده از همین قشر است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره روحانی شهید “میرزا کوچک خان جنگلی” و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی گیلان، افزود: این یادواره دوشنبه ۱۱آذر ماه سال جاری ساعت ۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) رشت با سخنرانی حجت الاسلام “علی سعیدی” رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، همراه با برنامه های متنوع برگزار می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدای روحانی استان گیلان نقش بسیار مؤثر و چشم گیری در دوران دفاع مقدس داشتند گفت: این شهدا مانند شهدای دوران گذشته نظیر میرزا کوچک در میدان عمل بوده و خوش درخشیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه