آیت الله فلاحتی در یادواره ۵۵۰ شهید صومعه سرا:

ملت ایران برنامه ریزی ۲ ساله دشمن را ۳ روزه خنثی کرد/ جریان بنزین نباید بهانه به دست دشمنان دهد

نماینده ولی فقیه در گیلان با هشدار به نقشه های شوم دشمنان برای انتخابات گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی کشور را از هر فتنه و آشوبی حفظ می کند.

ملت ایران برنامه ریزی ۲ ساله دشمن را ۳ روزه خنثی کرد/ جریان بنزین نباید بهانه به دست دشمنان دهد

به گزارش ۸دی آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید صومعه سرا همراه با تجمع بزرگ و حماسی بسیجیان این شهرستان با عنوان «شکوه اقتدار و مقاومت» در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا با تبریک هفته نورانی بسیج اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست.

وی، بسیج را به معنای بصیرت الهی عنوان کرد و افزود: امام(ره) بسیج را بنیان گذاشت و امروز دشمنان ما از بسیج به عنوان پدیده الهی می ترسند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آنچه موجب شده ملت ایران در دنیا بدرخشد به دلیل وجود بسیج این مردان خدایی است، تصریح کرد: امروز پرتوی نورانیت انقلاب اسلامی دنیای بشر را پر کرده و این به دلیل وجود بسیج است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: هیچ دوره ای از گذشته ایران به زیبایی این دوره نبوده زیرا امروز تمام قدرت های سلطه جوی جهانی به اقتدار و عزت نظام اسلامی اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تحت لوای مقام معظم رهبری توانسته تمام معادلات بشری را تغییر دهد، بیان کرد: امام(ره) فرمودند این ساده اندیشی است که بگوییم دشمنان از ما دست برداشته اند ضمن اینکه کینه دشمنان علیه اسلام محمدی(ص) موج می زند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش آمریکا برای دیکتاتوری بین المللی و سلطه جویی در دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل جهود شبانه روز در مقابل جمهوری اسلامی در حال توطئه هستند اما آمریکا روزبه روز در مقابل جمهوری اسلامی در موضع ضعف قرار دارد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به شایعه پراکنی ۲ هزار سایت علیه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: حوادث لبنان و عراق مقدمه شوم علیه ایران بود اما بیداری و هوشیاری ملت ایران ترفند دشمنان را خنثی کرد.

وی به تداوم اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در سایه تحریم ها توانستیم شکوفایی هایی در جامعه ایرانی به وجود آوریم و این امر سبب شگفتی دنیا شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تنها کشوری که آمریکا کوچک ترین نقشی در تصمیم گیری آن ندارد، ایران است، اظهار کرد: بعضی ها که نغمه آمریکا و اروپا را سر می دهند بدانند غرب در مقابل ملت ایران خاضع شده است.

آیت الله فلاحتی به ایجاد رعب بسیج در دل دشمنان در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: ملت ایران مجاهدانه و با روحیه ای با نشاط در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم بهانه هر فتنه و آشوب را از دشمن بگیریم، تصریح کرد: دشمن برای انتخابات نقشه های شومی دارد و با انسجام ملی می تواند فتنه ها را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، انسجام ملی را سبب خنثی شدن فتنه ها دانست و بیان کرد: مردم در تمام صحنه ها گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

آیت الله فلاحتی به برنامه ریزی ۲ ساله دشمن برای ایجاد اغتشاش های اخیر اشاره کرد و گفت: بسیجیان در مدت ۳ روز توطئه های دشمن را خنثی کردند.

وی با اشاره به خوشحالی مردم منطقه در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان توسط ملت ایران، اظهار کرد: اکنون شرایط ایران بسیار عالی است.

امام جمعه رشت بر رصد و کنترل قیمت ها توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: افزایش بنزین نباید بهانه به دست دشمنان دهد بنابراین مسئولان قیمت ها را رصد کرده و اطلاع رسانی کنند تا کسی جرات نداشته باشد شریان حیاتی ملت ایران را فشار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه