ملوانی‌ها شارژ مالی شدند

مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمشان پیش از بازی با علم و ادب، بخشی از مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کردند.

ملوانی‌ها شارژ مالی شدند

به گزارش ۸دی؛در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ آزادگان، تیم فوتبال ملوان روز چهارشنبه به مصاف علم و ادب تبریز خواهد رفت و مسئولان این باشگاه برای افزایش روحیه بازیکنان تیمشان پیش از این دیدار، بخشی از مبلغ قرارداد ملوانان را پرداخت کردند.

ملوان در این فصل شروعی ناامید کننده داشت و نتوانسته بود هیچ پیروزی به دست بیاورد، اما پس از انتصاب مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان مالکان جدید این باشگاه و سپردن هدایت تیم به محمد احمدزاده، سپیدپوشان توانستند در هفته‌های اخیر نتایج بهتری بگیرند و ۲ پیروزی برابر تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به دست بیاورند.

ملوان این هفته باید در تبریز به مصاف علم و ادب برود و مسئولان باشگاه برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمشان، بخشی از مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کردند. البته هنوز مشخص نیست حامی مالی باشگاه ملوان کیست و به نظر می‌رسد و زارع و نوری قصد دارند تا واگذاری این باشگاه، هزینه‌های بازیکنان و کادرفنی تیم را از جیب خودشان پرداخت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه