در تجمع مردم فومن مطرح شد:

افتخاری: رهبر انقلاب کم کاری دیگر مسئولان را به جان خریده است

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کم کاری دیگر مسئولان را به جان خریده است، گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه در حال مقابله با توطئه دشمنان است.

افتخاری: رهبر انقلاب کم کاری دیگر مسئولان را به جان خریده است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، در  تجمع مردم انقلابی فومن که در حمایت و اقتدار کشور برگزار شد با بیان اینکه اقدامات اخیر ملت ایران، نشانگر تعهد به اسلام و ولایت فقیه بود، گفت: مقام معظم رهبری حامی و پشتیبان مسئولان برای حفظ آینده و آرامش کشور است.

وی با تاکید براینکه در نحوه اصلاح قیمت بنزین بی تدبیری صورت گرفته است، متذکرشد: بیانات مقام معظم رهبری باید سرلوحه اقدامات مسئولان باشد.

نماینده مردم شفت و فومن با یادآوری اینکه استکبار جهانی در پشت پرده فتنه های اخیر قرار دارند، اضافه کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه، موجب امنیت و آرامش کشور خواهد بود.

محمدمهدی افتخاری با اشاره به اینکه مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه، دهان دشمنان ایران اسلامی را بسته اند، خاطرنشان کرد: مردم اکنون در سختی های اقتصادی به سر می برند که باید برای این مشکلات چاره اندیشی کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه سخن گفتن با مردم و در میان گذاشتن مشکلات با آنها، حمایت مردم را بر می انگیزد، اضافه کرد: حضور بسیجی وار مردم و مسئولان در عرصه های مختلف، موجب نیاز کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در شرایط سخت اقتصادی و اعتباری به سر می برند، اضافه کرد: مقاومت ملت و مسئولان، حلقه خصمانه تحریم دشمنان علیه ایران را خواهد شکست.

افتخاری ادامه داد: اگر مسئولان از مشکلات مصرف بی رویه سوخت، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و آینده استفاده از ذخایر ملی را برای مردم تبیین می‌کردند مردم بیشتر همراه مسئولان می شدند.

این مسئول با تاکید براینکه از دیدگاه آمریکا مردم ایران تا دیروز تروریست بودند و اکنون آنها حامی مردم شده اند، افزود: راه انقلاب راهی است که همه ما انتخاب کرده و هرگز از این راه بر نخواهیم گشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید قلباً مسئولیت پذیر باشند، افزود: مجلس با افزایش قیمت ها مخالف بود که سران قوا چنین تصمیمی را گرفتند.

وی با تاکید براینکه باید با نظر و اقدامات کارشناسی مشکلات اخیر را برطرف کرد، ادامه داد: ولایت فقیه نعمتی است که هر کشوری از آن برخوردار نیست.

افتخاری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کم کاری دیگر مسئولان را به جان خریده است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری، عالمانه در حال مقابله با توطئه دشمنان است.

وی با بیان اینکه اگر مردم بدانند مسئولان درکنارشان هستند آنها نیز در کنار مسئولان خواهند ماند، افزود: شاید تا چند وقت دیگر حرف های ما مورد توجه قرار نگیرد، اما باید همیشه در کنار مردم ماند.

محمدمهدی افتخاری با بیان اینکه سپاه و بسیج و نیروی انتظامی تلاش های بی حدی را برای امنیت ایران اسلامی انجام داده اند، گفت: بسیج دُر گرانبهای انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه