عصبانی شدن رئیس جمهور با تدبیر و امید سنخیتی ندارد/ تبلیغات زودهنگام برای انتخابات مجلس ناپسند است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به ترسو و بزدل خواندن منتقدان دولت از سوی رئیس جمهور، گفت: اگر آنان ترسو بودند مانند بسیاری از اطرافیان رئیس جمهور دلشان در مقابل وعده وعیدها و زرق و برق ها می لرزید.

عصبانی شدن رئیس جمهور با تدبیر و امید سنخیتی ندارد/ تبلیغات زودهنگام برای انتخابات مجلس ناپسند است

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مورد منتقدان دولت، ادبیات به کار برده شده در این سخنان را برای شخصی که در کسوت ریاست جمهوری قرار دارد، ناپسند دانست و بیان کرد: از آقای رئیس جمهور که یک شخصیت روحانی هستند حرف زدن با ادبیات همراه با لحن توهین آمیز بسیار بعید است.

وی با بیان اینکه اینچنین گفتاری در شأن ملت ایران و مقام و جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران نبود، اظهار کرد: دیدگاه مورد نقد قرار گرفته وحی منزل نیست و برخورد با این ادبیات با کسی که نقدی دارد مرسوم نیست.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، ترسو خواندن کسانی که در برهه های انقلاب امتحان پس داده اند و در دل دشمنان وحشت انداخته اند را ناصحیح خواند و افزود: اگر آنان ترسو بودند مانند بسیاری از اطرافیان رئیس جمهور حرفی نمی زدند و سکوت می کردند و دلشان در مقابل وعده وعیدها و زرق و برق ها می لرزید.

علیزاده با اعلام اینکه کسی که شعار اعتدال می دهد، نباید خود دچار افراط و تفریط شود، گفت: این زاویه گفتار، با اعتدال متناقض است و کسانی که انصاف دارند آن را نمی پذیرند.

این فعال سیاسی فرهنگی استان با انتقاد از این سخن که نمی شود مردم را به زور به بهشت برد، تصریح کرد: پس چگونه دیگران را می توان به زور به جهنم فرستاد؟

alizade00002

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، با اشاره به اینکه اگر رئیس جمهور با این ادبیات سخن بگوید اطرافیانش هم از او یاد می گیرند، اعلام کرد: اگر منتقدین دولت با همین لحن حرف بزنند، دولتی ها آن را بر نمی تابند.

علیزاده با تصریح بر اینکه اگر اطرافیان رئیس جمهور، وی را وادار به این حرف ها می کنند باز هم پذیرفتنی نیست، افزود: اگر خود ایشان از کوره در رفته اند، عصبانی شدن با تدبیر و امید سنخیتی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه منتقدین دولت دلسوز هستند، خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر شما اعتقاد دارید که منتقدان اطلاعات ندارند، پس به نقدها پاسخ دهید، چرا به نقد بد و بیراه می گویید؟

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، با طرح این پرسش که آیا تعبیر جدید از تدبیر و امید به جهنم فرستادن دیگران است، خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند، پاسخ ندادن به اهانت ها، حد و مرزی دارد.

علیزاده با بیان اینکه این رفتار برای نظام هزینه دارد و دودش به چشم خود دولت می رود، اظهارکرد: خود رئیس جمهور این روند را تصحیح کند و ادامه این داستان را به دیگران واگذار نکند، چرا که جمع کردن موضوع، در آن صورت سخت است و چنین گفتمانی را اطرافیان دولت از او یاد می گیرند.

 alizade00001

وی در مورد وضعیت تبلیغات انتخاباتی زود هنگام عده ای برای انتخابات آینده مجلس در استان، با اشاره به برخی رفتارهای ناپسند مغایر با معیارهای انقلاب اسلامی، اخلاقی و انسانی در جریان تبلیغات انتخاباتی افزود: بعضی حرکات، کارها و نوع رفتارهایی که صورت می گیرد، ریشه غربی دارد و با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست و باید مورد نکوهش قرار گیرد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اعلام اینکه لازم است، وعده و وعیدهای خلاف قانون، حیله کردن، قول مقام و پول دادن و… به صورت مفصل برای مردم تبیین شود تا خدای نکرده فریب آقایان سودجو را نخورند، گفت: حامیان این افراد به شرطی برای کاندیدای مورد نظر، هزینه می کنند که بعد از انتخابات جایگاه و پستی برای آنان در نظر گرفته شود.

علیزاده، وظیفه رسانه ها برای آگاه کردن جامعه و حذف این فضا را بسیار سنگین خواند و تاکید کرد: وظیفه دستگاه های نظارتی، هیئت نظارت و شورای نگهبان لحاظ کردن این رفتارهای خلاف قانون و معیارها در تائید صلاحیت هاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علیدوست
درود خدا بر سردار محترم واقعا از مطالب پخته شما استفاده کردیم
علیپور
کجاش پخته بود این مطالب؟ دوران ژنرال ها تمام شده ...
ریما
با سلام به حضور سردار علیزاده عزیز؛ بیاناتتان بسیار متین ، سرشار از منطق و واقعاً ادیبانه است. حقیقت همانی است که فرمودید کشوری مثل ایران که سرزمین مطرح ترین چهره های ادب و فرهنگ جهان است، نه رئیس جمهورش باید اینگونه صحبت کند و نه مردمان شریفش باید اینگونه بشنوند. از آن گذشته انتقاد کنندگان، ناب ترین نیروهای نظامند و انتقادشان هم بسیار بجا و کاملاً سازنده است و مطمئناً عبارت « بروید به جهنم » نه تنها جواب ناشایستی است، درعین حال انتقاد گران را منصرف نخواهد کرد زیرا نفس انتقاد منتقدان، پیگیری منافع ملی است که در روند کنونی مذاکرات در هاله ای از ابهام است. یا علی
در حاشیه