فرمانده انتظامي گیلان:

عامل تحریک مردم به تجمع در لاهیجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: فردی در لاهیجان که در فضای مجازی افکار عمومی را تحریک و به تجمع غیرمجاز دعوت می‌ کرد دستگیر شد.

عامل تحریک مردم به تجمع در لاهیجان دستگیر شد
به گزارش ۸دی، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری عامل تحریک مردم به تجمع در لاهیجان اظهار کرد: ماموران پلیس انتظامی این شهرستان با رصد و پایش پلیس فتا ، متهم ۳۱ ساله در لاهیجان را که قبل از قطع اینترنت ، با ایجاد صفحه اینستاگرامی و تحریک افکار عمومی با اخبار دروغ ، مردم را برای تجمع غیرقانونی و اقداماتی همسو با معاندان نظام و انقلاب تحریک می کرد دستگیر کردند.
سردار ملکی با بیان اینکه با اقدامات فنی پلیس فتا این صفحه اینستاگرامی از دسترس خارج و مدیر آن به همراه محل فعالیتش شناسایی و در خانه اش در لاهیجان دستگیر شد گفت: تجهیزات رایانه‌ای وی نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی گیلان گفت: افرادی که به صورت خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی اخبار و شایعات دروغ منتشر کرده و دیگران را به هنجارشکنی تحریک ‌کنند مجرم شناخته شده و با این هنجارشکنان برخورد می شود.
سردار عزیزالله ملکی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد از باز نشر شایعات و خبرهای دروغ خودداری کرده و در صورت برخورد با برخی صفحات و سایت‌های مشکوک ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir  به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه